April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۴۲۵
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
0
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به افزایش قیمت موز، گوجه و خیار در بازار گفت: این افزایش قیمت ها مقطعی است.
قیمت گوجه به 11 هزار تومان رسیدپول‌نیوز - اسدالله کارگر از افزایش قیمت خیار، موز و گوجه فرنگی گلخانه در بازار خبر داد و اظهارداشت: این افزایش قیمت مقطعی است و بعد از مدتی نرخ ها به حالت طبیعی خود بازمی گردد.  

وی با بیان اینکه خیار حدود ۱۵ درصد و موز حدود ۱۰ درصد گران شده است، افزود: افزایش قیمت خیار در این مقطع از سال طبیعی است چرا که عرضه مناطق دور شهری کم می شود و بازار وابسته به محصولات گلخانه ای و تولیدات جنوب کشور است، ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم خیار در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و در سطح شهر حدود ۶۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی  با اشاره به افزایش نرخ موز و  اینکه تعطیلی های هفته گذشته نیز در این مساله بی تاثیر نبوده است، ادامه داد: معمولا تعطیلی هایی که چند روز پی در پی باشند، باعث ایجاد اختلال در حمل و نقل و افزایش نرخ می شوند همچنین تقاضا برای موز بعد از ماه صفر زیاد شده چرا که مجالس زیادی بعد از این ماه برگزار می شود.

کارگر افزود: تعطیلی های هفته گذشته قیمت موز را مجددا هزارتومان افزایش داد و نرخ این میوه هم اکنون بین ۱۱ تا ۱۲ هزارو ۵۰۰ تومان است.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوجه گلخانه ای، گفت:  قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای هم افزایش زیادی داشته و در تعطیلاتی که گذشت به ۱۱ هزارتومان رسید، قیمت گوجه بوته ای تغییری نداشته و باید یاد آور شد که این افزایش قیمت ها نیز موقتی است.
منبع: مهر
برچسب ها: قیمت گوجه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: