April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۲۲۴۹
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
0
خط انتقال اصلی فاضلاب مناطق مرکزی تهران تکمیل شدپول‌نیوز - عملیات اجرایی خط انتقال اصلی فاضلاب مناطق مرکزی تهران پایان یافت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران با اعلام این خبر گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله اجرای عملیات ماستیک و آماده‌سازی پروژه برای تحویل موقت است.

مسعودرضا ثامنی با بیان اینکه پروژه تونل کمیل- امام خمینی (ره) به طول تقریبی ۵,۳ کیلومتر با قطر حدود دو متر در سال ۱۳۹۳ آغاز شده است، گفت: اجرای این خط به صورت تونل سنتی بوده و از میدان حر به ابتدای تونل غرب تهران واقع در تقاطع بزرگراه آیت ا... سعیدی متصل شده است.

گفتنی است تونل کمیل به عنوان یکی از خطوط اصلی جمع‌کننده فاضلاب مناطق مرکزی تهران، بخشی از فاضلاب این محدوده را با عبور از مناطق۹،۱۰و۱۱شهرداری تهران به تصفیه‌خانه غرب تهران منتقل می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: