May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۳۵۹۱
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
0
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: با توجه به آنکه پکن و واشنتگن به دنبال مذاکره برای حل اختلافات تجاری خود هستند، سیاست افزایش تعرفه بر واردات خودروها و لوازم یدکی از آمریکا را به مدت سه ماه به تعویق انداخته است.
چین افزایش تعرفه واردات بر کالاهای آمریکایی را به تعویق انداختپول‌نیوز - وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: با توجه به آنکه پکن و واشنتگن به دنبال مذاکره برای حل اختلافات تجاری خود هستند، سیاست افزایش تعرفه بر واردات خودروها و لوازم یدکی از آمریکا را به مدت سه ماه به تعویق انداخته است.

سخنگوی وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: با توجه به اینکه پکن و واشنگتن قصد دارند در قالب مذاکره برخی اختلافات تجاری خود را حل کنند افزایش تعرفه بر واردات خودرو و لوازم یدکی از آمریکا به مدت سه ماه در چین به تعویق افتاده است.

وزارت اقتصادی چین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت چین قصد داشت تعرفه واردات خودرو و لوازم یدکی از آمریکا را 25 درصد افزایش داده و بر واردات صدها کالای آمریکایی دیگر تعرفه حدود 5 درصدی اعمال کند.

در بیانیه این وزارتخانه چینی آمده است: این امید وجود دارد که دو طرف بتوانند به مذاکرات سرعت بخشیده و اعمال تعرفه بر واردات کالا از یکدیگر را به طور کامل حذف کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: