May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۳۹۸۵
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
0
پول‌نیوز -در این مطلب می خواهیم توضیحات مختصری از آنچه لازم است درباره درب سکشنال بدانید در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. در صورتی که شما نیز قصد خرید و نصب درب سکشنال دارید، می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. امیدواریم این نوشته مورد توجه شما قرار بگیرد و برایتان مفید و کاربردی باشد.
 
آنچه لازم است درباره درب سکشنال بدانید

همان طور که شاهد هستید اخیرا درب پارکینگی تغییر نمـوده است و دیگر مثل سالهای قبلی نیست که یک درب معمولی برای وروی پارکینگ نصب نمایند. درب سکشنال، نسل تازه درب پارکینگی می باشد که خیلی به زیباتر و لاکچری تر است.لازم به ذکر است زیر سقفی نام دیگر درب سکشنال می باشد. برخی ممکن است درب سکنشال را با کرکره برقی اشتباه بگیرند ولی باید بگوییم نصب کرکره برقی و کارکرد آن کلا با این گونه درب ها فرق دارد و روش حرکت و بالا و پائین رفتن آن هم خیلی نسبت به درب سکشنال متفاوت تر است.

در واقع درب سکشنال از درون نصب می شود و راهی برای بازکردن آن وجود ندارد برای مثال دزد با دیلم و آهن هم قادر به باز نمودن آن نیست چون اصلا درب سکشنال درزی ندارد و کلا بسته است و این موضوع یکی از مزایای این درب به حساب می آید.

خصوصیات و کاربرد های درب سکشنال
اغلب درب سکشنال برای استفاده در گاراژها و انباری ها و یا پارکینگ ها مناسب می باشد. همچنین درب خیلی نوین و تازه می باشد. در پایین سقف پارکینگ یک جک و محفظه قرار گرفته است که درب موقع بالا رفتن در پایین آن جمع می شود و در بخـش ویژه قرار می گیرد. درب سکشنال مثل کرکره برقی به شیوه لول جمع نمی شود.

همچنین سنسوری دارد که وقتی که در حال پائین آمدن و بسته شدن است وقتی که شما نزدیک به آن می شوید می ایستد و این همـان سنسور فتوالکتریک می باشد. علاوبر مواردی که ذکر شد درب سکشنال می تواند نقش یک  عایق خیلی خوب را نیز برای پارکینگ و یا گاراژ ایفا کند. به این صورت که در فصل سرما و دمای زیرصفر از ورود سرما به داخل جلو گیری می کند. ضمناً درزهای این درب آنچنان آب بندی و درزگیری شده است که هیچ راهی برای ورود حیوانات موذی(گربه و موش و..) به داخل وجود ندارد برای مثال موش و گربه  سایـر حیوانات هر چه قدر که کوشش کنند باز هم قادر نیستند به انبار یا گاراژ شما وارد شوند. از دیگر خصوصیات این درب ها می توانیم به حرکت بی صدای آن اسـت اشاره کنیم .در واقع کرکره برقی که بسیار با صدا حرکت می کرد جای خود را به درب سکشنال داده است و دیگر جایی برای استفاده در مصارف مسکونی ندارد.

روش کارکرد درب سکشنال
سرعت حرکت درب سکشنال بسیار زیاد است در حدی که در کسری از ثانیه بالا و پائین می رود و دیگر نیازی نمی بـاشد که معطل شوید و حتی نیازی نیست که دکمه ریموت را نیز برای بسته شدن بزنید خود درب سکشنال سنسوری دارد که باعث باز و بسته اتوماتیک آن می شود. همچنین فضای مورد احتیاج جهت نصب پکیج نگهدارنده و جک درب سکشنال هم خیلی کم و محدود است و تنها ۲۰ سانتی متر از ارتفاع سقف را می گیرد. ولی کرکره برقی حدود دو برابر این فضا نیاز دارد .
یکـی دیگر از بهترین و مهم ترین مزایای درب سکشنال نداشتن محدودیت در تعداد رفت و آمد ها و باز و بسته شدن درب می باشد.به این معنی که شما به هر تعدادی که نیاز داشته باشید می توانید این در را باز و بسته نمایید. ولی کرکره برقی این محدودیت را دارد و  حداکثر در روز می توانید ۸ بار از آن استفاده نمایید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت گروه آکام ترک (www.kerkere-barghi.com) که در حوزه نصب کرکره برقی و راهبند کار می کند مراجعه نمایید و از راهنمایی ها و خدمات آنها بهره مند شوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: