April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۷۳۵۱
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
0
گردهمایی رؤسای شعب بیمه کارآفرین برگزار شد.پول‌نیوز - گردهمایی رؤسای شعب بیمه کارآفرین، با حضور ریاست هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه کارآفرین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، گردهمایی رؤسای شعب با محوریت عملکرد شش ماهه اول سال 1397 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد. این مراسم با سخنرانی، علی آزاد رئیس هیأت مدیره آغاز شد. آزاد در ابتدای سخنان خود با یاد و خاطره همکاران درگذشته به میهمانان خوش آمد گفت. وی در سخنان خود به قوانین بیمه ای و توانمندی های اتکایی شرکت اشاره کرد.

در ادامه جلسه حیدری مدیرعامل شرکت، ضمن خوش آمدگویی به مدیران و رؤسای شعب به اهدافی که باعث رشد و بالندگی بیمه کارآفرین می شود، اشاره کرد. وی در سخنان خود گفت: «تمامی بخش های سازمان همانند موجودات زنده هستند که در هماهنگی با هم، باعث تعالی و تحقق اهداف شرکت می شوند.»

مدیرعامل بیمه کارآفرین افزود: «اصول مصوب هیأت مدیره بر پایه سود محور بودن شرکت می باشد، که این مهم با تلاش و همت همه همکاران حاصل خواهد شد.»

در ادامه این گردهمایی حجتی معاون مدیرعامل در امور شعب و نمایندگان و همچنین غلامی قائم مقام شرکت نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: