April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۸۱۳۱
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
0
پول‌نیوز - دادستان کشور در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد دادستانی با سگ گردانی در سطح شهر افزود: فرهنگ غالب ایرانیان این است که با فرهنگ منحط غربی که علاقه خاصی با سگ دارند، مغایرت دارد.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری گفت: سگ در فرهنگ دینی ما به لحاظ شرعی حیوانی نجس است و نباید در زندگی مسلمانان مخلوط شود. برخی ها این حیوان را به زندگی خود بردند هر کسی در زندگی شخصی خودش هر کاری دوست دارد می تواند انجام دهد و کسی حق ندارد در زندگی شخصی دیگران ورود کند اما وقتی زندگی اجتماعی را لحاظ می کنیم، باید آداب اجتماعی و فرهنگ اجتماعی را لحاظ کنیم اماعامه مردم زندگی با سگ را نمی پسندند.

وی افزود: کسانی که بخواهند سگ گردانی بکنند باید توجه بکنند که با حقوق عامه مردم مواجه هستند و دستگاه های مرتبط با هم باید بدانند که این مغایرت با فرهنگ عمومی مردم ندارد و نباید برای مردم ایجاد مزاحمت شود.

دادستان کل تاکید کرد اگر سگ گردانی چه در پارک ها و چه در خیابان ها باشد موجب ایذا ی مردم شود، مسولین موظف هستند برخورد کنند. در زندگی خصوصی اشخاص، آزادند هر کاری می خواهند، انجام دهند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: