May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۸۴۳۶
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
0
حضور بانک حکمت در همایش پیاده روی خانوادگی
پول‌نیوز - به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، هفته هوای پاک و همچنین ایجاد نشاط و روحیه ورزشی در میان شهروندان شهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در روز جمعه مورخ 5 بهمن ماه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی "صبح و نشاط " در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این همایش بزرگ با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان مشهد مقدس از جمله رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، امیر سرتیپ دوم آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا، امیر سرتیپ دوم ب فیروزیان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی ، خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد مقدس و عباسیان مهر مدیریت شعب استان های خراسان که به صورت سراسری از شبکه سه سیما و شبکه استانی در قالب برنامه "صبح و نشاط" با شعار " چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" برگزار شد.

در این همایش ، سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دژبان های ارتش جمهوری اسلامی ایران نواخته شد، همچنین باستانی کاران هیات ورزش های پهلوانی و زور خانه ای ، گروه های ورزشی همگانی به اجرای آیتم های مهارت های فردی- نمایشی، طناب زنی، ورزش صبحگاهی و در مسیر پیاده روی نیز دوچرخه سواران و اسکیت سواران به انجام برنامه های هنری پرداختند.

در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز پیش بینی شده بانک حکمت ایرانیان از جمله ده ها دوچرخه و تعدادی کارت هدیه  تقدیم گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: