May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۸۵۹۹
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
0
فریدون جیرانی: من تنها خالق«نهنگ آبی» نیستم
پول‌نیوز - روز گذشته دوشنبه ٨ بهمن ماه آیین رونمایی از نخستین قسمت سریال«نهنگ آبی»به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان با حضور مصطفی زمانی،مجید مظفری،ویشکا آسایش،آزاده صمدی،ماهور الوند،دیبا زاهدی،ستاره پسیانی،الهام کردا،حسین یاری،سیروان خسروی،کاوه یغمایی ،سعید سهیلی،نیکی مظفری ،عوامل سریال و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

در ابتدایی این مراسم پیش از پخش نخستین قسمت از سریال، فریدون جیرانی در صحبت های کوتاهی ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت:«امیدوارم از دیدن این سریال لذت ببرید. من تنها خالق «نهنگ آبی» نیستم و در واقع تهیه کننده این اثرخالق اصلی آن است.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:«به نظرم سعید ملکان فراتر از یک تهیه کننده در سینمای ایران است، تسلط خوبی روی سناریو و کارگردانی دارد واثری که می بینید محصول مشترک تهیه کننده، کارگردان و بازیگران است.»

او در پایان گفت: «ازسرمایه گذاران سریال سپاسگزارم و از بازیگران عزیزم که همگی به خوبي ايفاي نقش كردند."

پخش قسمت اول سریال«نهنگ آبی» از امروز 9 بهمن ماه توسط شرکت هنر اول در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. «اعتراف» عنوان نخستین قسمت این سریال است و تماشای آنلاین این مجموعه از طریق سرویس وی او دی فیلیمیو انجام می‌شود.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حسین یاری، ویشکا آسایش، حمید رضا آذرنگ، ماهور الوند، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی در کنار مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام کردا و مصطفی زمانی در مجموعه نهنگ آبی ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه این مجموعه سی قسمتی را بهرام توکلی نوشته است و در خلاصه قسمت اول  این سریال آمده است: آرمین، دانشجوی تیزهوش کامپیوتر، توان برقراری ارتباط با آدمها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی‌ای که راه‌اندازی کرده می‌گذراند، پدرش مبتلا به ام اس و در آستانه جدایی از مادرش است، او در سایت کتابخوانی با ژاله، دختری که فهرست کتاب‌های مورد علاقه‌اش بسیار شبیه به آرمین است آشنا می شود، ژاله ارمین را که مشکل مالی دارد برای کار به شرکت ساختمانی‌ای معرفی می کند که خودش در آنجا به عنوان گرافیست کار می‌کند.
آرمین در شرکت با بهمن (رییس شعبه)، آناهیتا(نامزد بهمن)، هاله(منشی فضول شرکت)، نادر(رییس هیات مدیره شرکتِ مادر و مروارید(همسر نادر و یکی از اعضای هیات مدیره شرکتِ مادر)آشنا می شود، آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می شود و این شروع ماجراهای تازه در زندگی اوست...

نهنگ آبی با سرمایه گذاری سعید ملکان،شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو سه شنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر می شود.

فریدون جیرانی: من تنها خالق«نهنگ آبی» نیستم

عکاس: نسیم یوسفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: