April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۸۶۷۰
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
0
حضور بانک سرمایه در همایش بانکداری الکترونیک
پول‌نیوز - هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور و سخنرانی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی و مقامات ارشد بانکی و اقتصادی روز سه شنبه 9 بهمن 97 در سالن همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، «فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده»، «رمز ارزها»، «سامانه‌های پرداخت جایگزین»، «فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز»، «تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن» و« تحول دیجیتال» شش محور اصلی این همایش هستند. همچنین «تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری‌ بلاک‌چین»، «تبیین و بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک‌چین»، «بررسی و تبیین موانع و چالش‌های پیش‌روی صنعت بانکداری و پرداخت»، «تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه ارز رمزها»، «تببین و بررسی فضای جدید کسب و کار مالی» اهداف همایش بانکداری الکترونیک در هشتمین دوره است.

شایان ذکر است مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه ضمن حضور در افتتاحیه این همایش از نمایشگاهی تخصصی که جهت معرفی دستاوردهای سـازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شده بود، بازدید نمودند.

گفتنی است در این نمایشگاه بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری وشرکت‌های ارائه خدمات بانکی آخرین دستاوردها، خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود را معرفی و عرضه می کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: