May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۸۷۱۷
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
0
جوادی گفت: کیف پول ملل پی، هزینه سفرهای درون شهری را کاهش داده و حفظ محیط زیست و آرامش هموطنان و مشتریان و راحتی در پرداخت ها و تراکنش ها را به همراه دارد.
پول‌نیوز - مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در مراسم رونمایی از سامانه کیف پول ملل پی گفت: این سامانه برای استفاده و راحتی عموم مردم و مشتریان به منظور دریافت خدمات بهتر طراحی و تولید شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت الاسلام سید امین جوادی ادامه داد: کیف پول ملل پی، هزینه سفرهای درون شهری را کاهش داده و حفظ محیط زیست و آرامش هموطنان و مشتریان و راحتی در پرداخت ها و تراکنش ها را به همراه دارد.

از سامانه کیف پول

وی هم چنین از تولیدکنندگان و طراحان این سامانه در موسسه اعتباری ملل و همکاری بانک مرکزی قدردانی کرد.

گفتنی است سامانه کیف پول ملل پی بر اساس سیستم مرداخت های micro payment پیاده سازی و طراحی و به کانال موسسه اعتباری ملل متصل شده است.

 این سامانه امکان جابجایی پرداخت های حساب به حساب پرداخت های خرد در سیستم های فروشگاهی و حمل و نقل را دارد و از طریق بارکد تعبیه شده در آن پرداخت ها انجام می شود. تکنولوژی nfc هم در این سامانه پیش بینی شده است.

هم چنین این سامانه کاملا با استانداردهای بانک مرکری ارائه شده و تمامی مراحل آزمایش امنیتی و تراکنش ها را با موفقیت به پایان رسانده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: