May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۹۳۱۰
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
0
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: کشور با پول نقد آباد نمی‌شود، بلکه با دست توانای مردم آباد می‌شود.
پول‌نیوز - سعیدی کیا در حاشیه بازدید از شهرستان مانه و سملقان توضیح داد: این بنیاد طرح‌های محرومیت زدایی را در چهار منطقه از کشور انجام داده و یکی از این مناطق، منطقه قلعه گنج بوده است که در آن به دست آورد خوبی دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: چهارمین منطقه، شهرستان مانه و سملقان است که این طرح در آنجا انجام می‌شود.

سعیدی کیا با بیان اینکه در این مناطق تمام اقدامات برای پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود، ادامه داد: بستری را فراهم خواهیم کرد تا مردم کار و تلاش کنند چرا که در این منطقه آنقدر امکان ظهور و بروز برای آنها وجود نداشته است. در همین راستا گروه‌های توسعه شکل می‌گیرد و این بنیاد نیز از طریق ارائه وام‌های خرد کمک خواهد کرد تا آبادانی و اشتغال صورت گیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: علاوه بر آن در کشور سهمیه اعتبارات پیش بینی شده است که در سال‌های ۹۵ و ۹۶، برای هر استان ۲۰ میلیارد تومان اختصاص می‌یافت و امسال رقم ۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. این اعتبارات به متقاضیان طرح‌ها بعد از بررسی و تأیید استانداری و بانک‌ها اعطا می‌شود.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه یکی از مناطقی که طرح‌های محرومیت زدایی انجام می‌شود شهرستان مانه و سملقان بوده است، گفت: در این شهرستان برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی، آموزش دنبال می‌شود و پیگیری‌های لازم در حوزه بهداشت و درمان نیز انجام خواهد شد تا نیازها برآورد شود تا سطح زندگی زندگی مردم ارتقا یابد.

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در ادامه در میان مردم این شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح‌های محرومیت زدایی توسط این بنیاد به معنای نگاه ویژه آن به نداشته های مناطق است. در استان تلاش خواهیم کرد تا با نگاه ویژه به حوزه روستایی، اقتصاد روستا را پیش ران اقتصاد استان کنیم.

شجاعی تصریح کرد: قول خواهیم داد تا در شهرستان مانه و سملقان در کنار همکاران و بنیاد برکت جهت تسریع اجرای طرح‌های محرومیت زدایی وارد شویم.



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: