April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۰۳۸۹
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
0
پول‌نیوز - به دنبال انتخاب و تعیین اعضای کمیته ی انضباط کار بانک در مدیریت های شعب سراسر کشور دوره های  آموزشي ویژه ی  نمايندگان منتخب كاركنان و مديران ، در مديريت شعب استان هاي شمال غربی و شمال شرقی کشور آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، كلاس های آموزشي ویژه ی  كميته انضباط كار با شرکت  نمايندگان  منتخب كاركنان و مديران  استان هاي خراسان رضوي ، جنوبي ، شمالي و سمنان در سالن همايش مدیریت شعب بانک در مشهد  برگزار شد.

آغاز دوره های آموزشی انضباط کار بانک قوامین

بر اساس این گزارش و در جریان برگزاری دوره های آموزشی مذکور  جواد دلپسند ، رییس اداره ی منابع  انساني،  در سخنانی به تشریح آیین نامه انضباط کار بانک و همچنین نقش و اهداف کمیته ی فوق  در راستای ارتقاء سطح سلامت روحی، روانی و معنوی کارکنان پرداخت .

وی هم چنین  در خصوص استقرار استانداردهای رفتاری مطلوب و نامطلوب کارکنان و استقرار استانداردهای نحوه برخورد با رفتارهای کارکنان مطالبی  بیان کرد .

روابط عمومی بانک در تبریز هم در گزارشی از آغاز دوره های آموزشی نمایندگان معرفی شده د کمیته ی انضباط کار بانک در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان خبر داد .

بر اساس این گزارش دوره های آموزشی مذکور نیز با شرکت نمایندگان منتخب و با حضور جواد دلپسند ، رئیس اداره ی منابع انسانی بانک  در سالن همایش مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

شایان ذکر است در این دوره های آموزشی رئیس منابع انسانی بانک ضمن تشریح کلیه ی فصول آیین نامه ی کمیته ی مذکور به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ گفت .
برچسب ها: بانک قوامین ، انضباط
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: