کد خبر: ۳۰۰۹۴۳
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
0
مغازه‌ای گفت: با وجود افزایش هزینه‌های تولید، انجمن تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات ندارد.
پول‌نیوز - جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات، درباره نحوه توزیع شکر مورد نیاز به تولیدکنندگان صنعت اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت بازرگانی دولتی شکر مورد نیاز صنایع شیرینی و شکلات را با قیمت مصوب ۳ هزار تومان تأمین و عرضه می‌کند.

قیمت شکلات تا پایان سال افزایش نمی یابد

وی با اشاره به اینکه قیمت شکر طی هفته‌های اخیر در بازار آزاد با نوساناتی روبه‌رو بود، افزود: هم اکنون شکر مورد نیاز صنایع براساس درخواست کارخانه‌ها به صورت کتبی توسط انجمن دریافت و حواله مورد تقاضا با قیمت دولتی صادر می‌شود، هیچ گونه مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز کل کشور وجود ندارد.

مغازه‌ای با اشاره به اینکه تولید شیرینی و شکلات طبق روال معمول در حال انجام است، بیان کرد: اگرچه در شرایط کنونی، مشکلاتی به واسطه تحریم دست به گریبان بخش‌های مختلف تولید است، اما در ۶ ماهه دوم سال به ویژه ماه‌های بهمن و اسفند تولید به سبب ازدیاد تقاضا همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ادامه داد: صنعت شیرینی و شکلات به عنوان بزرگ‌ترین مصرف کننده شکر به سبب حضور دلالان و واسطه گران با مشکلاتی در تأمین مواجه شده بود که با همکاری و توافقات صورت گرفته با بازرگانی دولتی امکان تأمین کل شکر مصرفی اعضای تحت پوشش وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود شرایط به زودی به روال سابق بازگردد.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین تحولات بازار شیرینی و شکلات در شب عید تصریح کرد: با وجود مشکلات تولید و افزایش هزینه‌ها، انجمن برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات تا پایان سال ندارد.
برچسب ها: قیمت شکلات ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: