May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۱۱۳۵
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
0
تاک شو اینترنتی « وزه پلاس» با معرفی شخصیت  «وزه » به سینما می آید
پول‌نیوز - تاک شو فانتزی- سینمایی « وزه پلاس» در ایام نوروز و در فضایی متفاوت به مخاطبان هنر و سینما عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، «وزه پلاس» يك سريال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام  «وزه » است. ویژگی اصلی این برنامه این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنري و اجتماعي، این مسائل را از منظر هنرسينما بررسی می کند و اولين برنامه اى به شمار می رود که با چنین دیدگاهی تولید مي شود.

سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن ها از جدیدترین فعالیت های شان هم به مخاطبان آگاهی دهند.

این برنامه تاک شویی متفاوت  و فانتزی است که در فضای مجازی پخش می شود و تولید آن به تهیه کنندگی امیر سید زاده تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون انجام می شود. الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان های «وزه پلاس » هستند که مدتی است مراحل تولید آن را پشت سر می گذارند.

«وزه پلاس» در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه ای تهیه و با شروع ایام نوروز در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: