کد خبر: ۳۰۱۱۶۶
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
0
پول‌نیوز - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین از مسمومیت غذایی ۲۰۴ دانش‌آموز در این شهر خبر داد.

امین کشوری گفت: صبح امروز ساعت ۵:۴۵ اولین تماس‌ها از مدارس خوابگاهی شهرستان اسفراین با اورژانس برقرار شد و در همان ساعات اولیه تعداد مدارس خوابگاهی که گزارش بیماری مشابه دانش‌آموزان را دادند به هشت مدرسه رسید.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه علت این حادثه، مسمومیت غذایی تشخیص داده شد که با توجه به صحبت‌های دانش‌آموزان، آنان شب گذشته با مصرف وعده غذایی که در آشپزخانه مرکزی آموزش و پرورش طبخ می‌شود، دچار مسمومیت شده‌اند.

کشوری ادامه داد: از این ۲۰۴ دانش‌آموز تنها ۲۹ نفر که وضعیت وخیم‌تری داشتند به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان منتقل شدند و مابقی در خوابگاه‌ها با حضور دو پزشک و ۱۶ تکنسین فوریت‌های پزشکی مورد مداوا قرار گفتند.

وی اظهار کرد: از ۲۹ دانش‌آموز انتقال داده‌شده به بیمارستان تنها یکی از دانش‌آموزان به علت سابقه بیماری قلبی، بستری و ۲۸ نفر دیگر در همان ساعات اولیه، مداوا و ترخیص شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: