May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۲۵۲۸
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
0
به دنبال سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به عراق در دیدار وی با همتایان عراقی خود، ۲۲ توافق صنعتی و تجاری بین دو کشور حاصل شد.
پول‌نیوز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت که با هدف رایزنی با مقامات عراقی و توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی همزمان با سفر رئیس جمهور به عراق سفر کرده است در ادامه تلاش‌های خود برای توسعه همکاری های صنعتی، تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و تکمیل مذاکرات و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری ها در حاشیه نشست مشترک هیأت‌های عالی رتبه ایران و عراق در کاخ نخست وزیری این کشور با وزرای تجارت و صنعت عراق رایزنی و گفتگو کرد.

توافقات 22 گانه ایران و عراق در حوزه صنعت و بازرگانی

دیپلماسی وزیر صنعت، معدن و تجارت در عراق و مذاکرات مثبت وی با همتایان عراقی خود در نهایت به 22 توافق مهم در زمینه‌های گوناگون تجاری و صنعتی منجر شد که می‌تواند علاوه بر توسعه بیش از پیش روابط و همکاری‌های تهران-بغداد در این بخش، گامی مهم و تاثیر گذار در روند افزایش تعاملات توسعه تجارت میان ایران و عراق و افزایش اشتغالزایی برای جوانان در حوزه‌های مختلف مرتبط با این توافقات باشد.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: