April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۱۴۲
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
0
نان گران تر نمی شودپول‌نیوز - یک مقام مسئول از ثبات قیمت نان سنگک در سال جدید به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
افزایش قیمتی برای نان سنگ در سال جدید نداریم اصغر پابرجا رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگک با بیان اینکه افزایش قیمتی برای نان سنگک در سال جدید نداریم گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در این صنف وجود ندارد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با دولت در زمینه وضع نان سنگکی در بازار برگزار شد و پیش بینی می‌شود که افزایش قیمتی در سال جدید و همچنین ماه رمضان وجود نداشته باشد.

پابرجا با بیان اینکه کمبودی بخصوص در تامین مواد اولیه در نان سنگکی وجود ندارد اظهار کرد: هم اکنون نان سنگک معمولی در بازار به قیمت ۱۵۰۰ و سفارشی ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگکی در ادامه تصریح کرد: نان سنگک در صدر نان‌های ایرانی قرار دارد و از آرد سبوس‌دار درست می‌شود. از ویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغزی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است.

پابرجا در ادامه افزود: با نانوایانی که اقدام به افزایش غیرقانونی قیمت نان کرده‌اند برخورد خواهد شد و همچنین شهروندان در صورت مشاهده افزایش غیرقانونی نان می‌توانند به نزدیکترین اتحادیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگکی، امیدواریم که وضع نان سنگکی در سال آینده همانند امسال مطلوب باشد.




برچسب ها: نان ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: