April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۲۳۱
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
0
پول‌نیوز - برخی از مناطق استان های کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان در جنوب کشور دارای بارش پراکنده باران بوده و احتمال ایجاد رعد و برق وجود دارد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور از فردا (شنبه) در استان های غربی و مناطق جنوبی البرز مانند استان های زنجان، البرز، قزوین و تهران بارش باران آغاز می شود که در مناطق سردسیر بارش ها به صورت برف خواهد بود.

امروز (جمعه) آسمان استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان بارانی و مناطق سردسیر همراه با بارش برف گزارش شده است.

برخی از مناطق استان های کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان در جنوب کشور دارای بارش پراکنده باران بوده و احتمال ایجاد رعد و برق وجود دارد.

برای فردا (شنبه) نیز با جنوبی شدن جریانات در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان و جنوب استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و فارس بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق گزارش شده است.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی روز یکشنبه بیشتر نقاط کشور بارانی و شدت آن ها در استان های زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان بیشتر خواهد بود که سبب می شود آب های جنوب کشور نیز مواج و طوفانی شوند.

آسمان تهران نیز برای امروز پدیده خاصی نداشته و گاهی دارای وزش باد ملایم خواهد بود، اما از فردا بعدازظهر و همچنین روز یکشنبه شرایط برای بارندگی مهیا می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سامانه بارشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: