April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۵۰۴۱
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
0
پول‌نیوز - در مراسمی که با حضور دکتر تقی نتاج، مدیر عامل بانک قوامین، معاونین وی و جمعی از مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین و نیز پیشکسوتان و چهره های عرصه ی ورزشی کشور برگزار شد؛ دکتر تقی نتاج ضمن تکریم و قدردانی از زحمات سرهنگ سلیمانی طی تصدی مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین، حکم انتصاب شهرام بزرا را به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه ی ورزشی به وی اعطا کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک قوامین در گزارشی اعلام کرد: در این مراسم دکتر غلامحسن تقی نتاج طی سخنانی سرهنگ سلیمانی را فردی معتمد و با اخلاق دانست و ضمن قدردانی از خدمات شایسته ی ایشان یادآور شد: قطعا مدیر عامل جدید نیز دارای این ویژگی ها می باشد و ما امید واریم شاهد شکوفایی بیش از پیش این مؤسسه با مدیریت ایشان باشیم.

شایان ذکر است شهرام بزرا پیش از این به عنوان معاون باشگاه ورزشی پاس قوامین در پیشبرد و توسعه ی این مجموعه ی ورزشی در کنار سرهنگ سلیمانی مشغول به فعالیت بوده است .

معارفه مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی پاس قوامین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: