April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۵۴۹۹
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
0
در جهت اجرای طرح ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری معاملات در نماد‌های تعیین شده برای اشخاص حقیقی بر اساس سفارش‌های فروش وارد شده در سامانه معاملات و با قیمت ثابت ۱۰۰۰ ریال در نماد‌های «وکوثر۱»، «ومهر۱»، «حکمت۱»، «وقوام۱» امروز شنبه ۷ اردیبهشت ۹۷ به صورت معامله خارج از جلسه رسمی معاملاتی ثبت می‌شود.
جزئیات فروش سهام بانک‌های ادغامی­پول‌نیوز - فرابورس با انتشار اطلاعیه رسمی جزئیات ثبت سفارش فروش سهام چهار بانک ادغامی در نماد‌های وکوثر۱، ومهر۱، حکمت۱، و قوام۱ را اعلام کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ناظر بازار فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در جهت اجرای طرح ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری معاملات در نماد‌های تعیین شده برای اشخاص حقیقی بر اساس سفارش‌های فروش وارد شده در سامانه معاملات و با قیمت ثابت ۱۰۰۰ ریال در نماد‌های «وکوثر۱»، «ومهر۱»، «حکمت۱»، «وقوام۱» امروز شنبه ۷ اردیبهشت ۹۷ به صورت معامله خارج از جلسه رسمی معاملاتی ثبت می‌شود.

همچنین این گزارش می‌افزاید: فرا بورس با صدور یک اطلاعیه مرتبط دیگر اعلام کرد با توجه به مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه)، در خصوص چارچوب ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه، سهامداران باید همه اطلاعات و شرایط منتشره در کدال تصمیم گیری خود مدنظر قرار دهند.

بر این اساس، آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضوفرابورس در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهدنامه مربوطه اقدام کنند.

افزون بر این شرایط ارائه تقاضا‌های فروش به این صورت است که دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران عضو از روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۸ تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ است و زمان بازگشایی نماد معاملاتی برای ورود سفارش در سامانه معاملاتی و انجام معامله بر اساس پیام ناظر بازار متعاقبا اعلام می‌شود.
 
در عین حال اعتبار زمانی تقاضا‌های فروش باید بدون محدودیت زمانی «Good Till Cancel»، تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی باید صرفا بر اساس قیمت ۱۰۰۰ ریال، تقاضای فروش فروش برای سهامداران حقوقی غیر وابسته به نیرو‌های مسلح باید صرفا بر اساس قیمت پایانی سهام در زمان توقف نماد معاملاتی مربوطه باشد.
 
از سویی دیگر دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان پذیر است و معاملات بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه رسمی معاملات انجام می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال «به استثنا کامزد شرکت‌های کارگزاری» و کارمزد مرروبط به کارگزار فروشنده توسط واحد‌های ادغام شونده پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: