پول‌نیوز - تجمع تعداد اندكی از مالباختگان شركت تعاونی نهال نشان البرز و پلاكارد مغرضانه آنها دستاويز تبليغات مسموم و سياه نمايی شبكه معاند عليه بانك خوشنام كشاورزی شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، لذا براي تنوير افكار عمومی و خنثی كردن اين اقدام مغرضانه مواردی را به اطلاع عموم می رساند:

1- بانك كشاورزی به عنوان يك بانك بزرگ دولتی و حامی بخش كشاورزی با سابقه 86 سال فعاليت موثر در عرصه اقتصاد كشور از ثبات مالی و استحكام بسيار خوبی برخوردار است و به همين خاطر در سطح داخل و خارج از كشور در زمره بانك های خوشنام به شمار مي رود.

اطلاعيه بانك كشاورزی درباره سپرده گذاران تعاونی نهال نشان البرز

2- هيچ ارتباطی بين بانك كشاورزی و موسسات غير مجاز از جمله شركت تعاونی نهال نشان البرز وجود ندارد و تنها عمليات پرداخت مطالبات سپرده گذاران شركت تعاونی مذكور براساس مصوبه هيأت منتخب سران قوا به بانك كشاورزی واگذار شده است و بانك بر اساس مصوبه هيأت مذكور و از محل خط اعتباری بانك مركزی مطالبات تا سقف يك ميليارد ريال را پرداخت كرده است.

3- پرونده متخلفان شركت تعاونی مذكور در حال رسيدگی است و بقيه مالباختگان بايد منتظر تعيين تكليف موضوع از سوی دادگاه محترم رسيدگی كننده باشند.

4- اقدام به برگزاری هر گونه تجمع مقابل بانك كشاورزی، از طرف كسانی كه هيچگونه رابطه مالی و سپرده گذاری با بانك ندارند و سپرده آنان در تصرف شركت تعاونی غيرمجازی بوده، مقابل بانك كشاورزی، خلاف مصلحت و مخل جريان ارايه خدمت بانك كشاورزی است.

لذا انتظار می رود كه نهاد های انتظامی و امنيتی ضمن برخورد قانونی با اين قبيل تجمعات، موضوع پلاكارد تهيه شده و بكار رفته در تجمع ياد شده را كه با هدف بهره برداری شبكه های معاند و تضعيف يك بانك معتبر و با سابقه كشور مورد بهره برداری قرار گرفته پيگيری كنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: