پول‌نیوز - قرارداد عامليت ميان بانك صنعت و معدن و سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران براي ارائه تسهيلات حمايتي به واحدهاي صنعتي و توليدي كشور به امضاء رسيد تا در سال رونق توليد گامي ديگر براي حمايت از توليد و اشتغال در كشور برداشته شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين قرارداد عصر روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه سال جاری به امضاي حسين مهري رئيس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن و محسن صالحي‌نيا معاون وزير، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران رسيد.

همکاری بانک صنعت و معدن و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

 اعطاي تسهيلات به طرح‌ها و واحدهاي صنعتي داراي توجيه فني، مالي و اقتصادي به منظور ايجاد، تكميل، توسعه، بازسازي و نوسازي از محل منابع سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و منابع داخلي بانك صنعت و معدن به‌صورت تلفيقي موضوع اين قرارداد است كه درپي آن، مبلغ 80 ميليارد ريال از محل اسناد خزانه اسلامي از سوي واگذارنده اعتبار تأمين و بانك صنعت و معدن نيز حداكثر معادل دو برابر وجوه مذكور را در اختيار متقاضيان واجد شرايط معرفي شده قرار خواهد داد.

بررسی و توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح‌ها و اعتبار سنجی متقاضیان به منظور اعطای تسهیلات و همچنین تعیین شرایط قرارداد، نظیر سهم آورده متقاضی، نوع و میزان و شرایط ناظر بر وثایق و تضامین، مدت اجرای طرح و نحوه پرداخت و بازپرداخت، نظارت و مسئولیت پیگیری طرح‌ها و وصول مطالبات برعهده بانک صنعت و معدن است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: