کد خبر: ۳۰۷۶۳۵
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
0
آدم نژاد گفت: طبق تصمیماتی که در شورای عالی هماهنگی گرفته شد، قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضان ۲۲ درصد افزایش می‌یابد.
افزایش 22 درصدی قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضانپول‌نیوز - شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیمت بلیت قطار بعد از ماه رمضان متوسط ۲۲ درصد افزایش می‌یابد، گفت: نرخ بلیت قطار در حوزه مسافری، در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بررسی و مقرر شد ۲۲ درصد افزایش یابد.

وی افزود: در حوزه هوایی هنوز تصمیم گیری برای قیمت بلیت گرفته نشده و این افزایش قیمت بر اساس عرضه و تقاضا است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف قیمت بلیت قطار در هفته آینده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افزایش قیمت بلیت ناوگان جاده‌ای هم قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و برای بخش‌های غیرویژه این هفته در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری می‌شود.

آدم نژاد با اشاره به اینکه همه مردم تصور می‌کنند که اگر نرخ‌ها آزاد شود به معنای ول شدن نرخ‌ها است، گفت: در تمام دنیا نرخ‌های شناور چارچوبی دارد و بر اساس عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و اجازه داده نمی‌شود که نرخ‌ها بیش از چارچوب افزایش یابد.

وی افزود: ما در عرضه و تقاضای حوزه هوایی مشکل داریم، زیرا که عرضه ما کم است و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای هم این مشکلات وجود دارد که باید مدیریت شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از روز گذشته زیر مجموعه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی شد، گفت: در توزیع سوخت بر اساس پیمایش اول قرار بود به صورت پیمایشی و سهمیه پایه انجام شود، اما به مرور زمان سهمیه بندی بر اساس پایه کم شد و هنوز تصمیمی برای این موضوع اتخاذ نشده است.
برچسب ها: بلیت قطار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: