May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۷۹۸۳
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
0
محمدرضا تهرانی هدف از راه اندازی سامانه جی بی رمز را در راستای صیانت از حقوق مشتریان بانکی و کاهش خطرات مرتبط با افشای اطلاعات محرمانه مشتریان از جمله رمز دوم در تراکنش هایی مانند انتقال وجه ، پرداخت قبوض و ... عنوان کرد.
جی بی رمز خدمت جدید بانک قوامین
پول‌نیوز - سامانه جی بی رمز ( رمز دوم یکبار مصرف ) از امروز در دسترس مشتریان قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رئیس اداره کارت و خدمات نوین بانک قوامین از راه اندازی این سامانه از امروز خبر داد.

بنابراین گزارش محمدرضا تهرانی هدف از راه اندازی سامانه جی بی رمز را در راستای صیانت از حقوق مشتریان بانکی و کاهش خطرات مرتبط با افشای اطلاعات محرمانه مشتریان از جمله رمز دوم در تراکنش هایی مانند انتقال وجه ، پرداخت قبوض و ... عنوان کرد.

مهندس تهرانی افزود: به منظور تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین ، نسخه اندروید جی بی رمز روی سایت بانک قوامین به آدرس www.ghbi.ir قابل مشاهده می باشد.

بنا بر اعلام رئیس اداره کارت و خدمات نوین بانک قوامین با استفاده از این روش نیاز به حضور مشتریان در شعب نبوده و تنها با مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک میتوان نسبت به فعال سازی سامانه جی بی رمز اقدام نمود.

مهندس تهرانی در پاسخ به سئوالی در خصوص نسخه ios این سامانه گفت: نسخه ios این سامانه از هفته آینده از طریق پرتال بانک به آدرس ذکر شده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: