April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضایتمندی بیماران از خدمات در تمامی شاخص‌های بیمارستان آتیه همدان مشهود است، گفت: بیمارستان آتیه را می توان الگوی مناسبی برای بیمارستان‌های کشور قرار داد.

بیمارستان آتیه همدان الگویی مناسب برای سایر بیمارستان‌هاست

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، امیر خجسته در بازدید از بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه رضایتمندی خوبی از خدمات بیمارستان آتیه همدان وجود دارد، اظهار کرد: طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف بیمارستان داشتم بیماران رضایتمندی بالایی از خدمات داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد خوب پرسنل با بیماران یکی از عوامل افزایش رضایتمندی از خدمات بیمارستان آتیه است، افزود: در حوزه عمرانی اقدامات قابل توجهی در این بیمارستان انجام شده و حتی در زمینه روانشناسی نیز کار شده و تحولاتی را شاهد هستیم.

وی افزود: تغییرات عمرانی زیادی طی چند سال اخیر در بیمارستان آتیه انجام شده و این باعث جذب بیماران شده است.

خجسته به بازدید مسئولان تامین اجتماعی سایر استان‌ها در الگوگیری از اقدامات بیمارستان آتیه همدان اشاره کرد و افزود:‌ قبلا این بیمارستان مشکلات تجهیزات بیمارستانی داشت که در بازدید معاون درمان سازمان تامین اجتماعی موضوع را مطرح و خواستار حل آن شدیم.

وی گفت: امروز شاهد فعالیت تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر «سی تی اسکن» و «ام آر آی» در این بیمارستان هستیم و سایر امکانات مورد نیاز وجود دارد و بیماران کمبودی را احساس نمی‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مدیریت درمان تامین اجتماعی و بیمارستان آتیه، کادر درمانی و پرسنل این بیمارستان باید به دلیل تلاش‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه همدان افتخارات زیادی کسب کرده که رتبه برتر دفتر پرستاری این مرکز درمانی در بین 70 بیمارستان سازمان تامین اجتماعی حائز اهمیت است، گفت: دارا بودن نشان بیمارستان دوستدار کودک، کسب درجه عالی و یک معمولی در ارزشیابی بیمارستان، کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی در استان و کسب رتبه اول در آمار زایمان بدون درد در سطح بیمارستان‌های سازمان از جمله دستاوردهای این بیمارستان طی سالهای اخیر بوده است.

خجسته با اشاره به اینکه کمبودهایی نیز وجود دارد و باید شاهد اضافه شدن جراح و رادیولوژیست به این بیمارستان باشیم، افزود: امیدواریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع توجه کند و شاهد ورود متخصصان به بیمارستان آتیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌تواند کمبودهای سایر بیمارستان‌ها را از طریق امکانات بیمارستان  آتیه جبران کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت بیمارستان آتیه 256 تختخواب بوده که در حال حاضر 180 تخت فعال است و برای فعال شدن مابقی تخت‌ها نیز پیگیری لازم را از طریق سازمان تامین اجتماعی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: