May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۸۶۳۲
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
0
رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران از آغاز توزیع شکر تنظیم بازاری ۳۵۰۰ تومانی در سوپرمارکت‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح محلات خبر داد.
پول‌نیوز - سعید درخشانی اظهار کرد: مدتی است که عرضه شکر تنظیم بازاری با نرخ هر کیلو ۳,۵۰۰ تومان و به صورت فله در مغازه‌های سطح محلات آغاز شده است.

توزیع شکر 3500 تومانی در خرده‌فروشی‌ها آغاز شد

وی با بیان اینکه شکر تنظیم بازاری از سوی اتحادیه بنکداران توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های سوپرمارکت، اتحادیه خواروبار و اتحادیه عطار و سقط نیز شکر تنظیم بازاری را در سطح فروشگاه‌های محلی عضو خود توزیع می‌کنند.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران ادامه داد: به عنوان مثال تمام اعضای اتحادیه سوپرمارکت‌ها می‌توانند با مراجعه به این اتحادیه، شکر تنظیم بازاری را دریافت و عرضه کنند.

وی افزود: این شکر با نرخ ۳,۲۰۰ تومان در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار گرفته و این مغازه‌ها باید آن‌را با نرخ ۳,۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

درخشانی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی خرده‌فروشی‌ها مجاز هستند به هر مشتری حداکثر ۵ کیلو شکر تنظیم بازاری عرضه کنند.

وی تاکید کرد: سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده شکر تنظیم بازاری باید با نصب نوشته‌ای همچون "شکر تنظیم بازاری به قیمت ۳,۵۰۰ تومان موجود است" این موضوع را به مصرف‌کنندگان اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی است که برخی خرده‌فروشی‌های سطح شهر شکر در بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی را به نرخ ۹ تا ۱۰ هزار تومان نیز عرضه می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: