April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۹۴۰۱
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
0
وزیر ارتباطات گفت: هدف گذاری چند برابری صادرات لازمه توسعه زیرساخت‌ها در کشور است.
پول‌نیوز - محمد جواد آذری جهرمی در همایش بین‌المللی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری که امروز در سالن اجتماعات پیامبر اعظم ساری برگزار شد، با بیان این‌که باید برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از ظرفیت بخش‌های مختلف بهره گرفت، اظهار کرد: مازندران در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌توان از این ظرفیت‌ها در بخش‌های دیگر بهره‌مند شد.

هدف‌گذاری چند برابری صادرات لازمه توسعه زیرساخت‌ها

وی تصریح کرد: تسهیل و حمایت از فرآیندهای کسب و کار و سرمایه‌گذاری امری بسیار مهم است و باید کاستی‌های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری را شناسایی و رفع کرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به این‌که اراضی و سطوح قابل کشت در استان مازندران قابل تجدید نیست، گفت: می‌توان در زمینه فرآوری محصولات تولیدی در مازندران برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام شود و افزایش بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های مناطق مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: تأمین منابع مالی و کاهش ریسک سرمایه گذاری از موضوعات مهم در سرمایه‌گذاری است که باید مورد توجه قرار داد و مشکلی برای تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری نداریم.

وی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های مهم برای سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری است و رعایت استانداردها در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مساعدت‌های لازم برای توسعه کسب و کارهای نوین در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی صورت گیرد و شرایط خاص کشور ایجاب می‌کند تمهیدات لازم برای صادرات محصولات فراهم کنیم اما در حال حاضر سهم کمی از بازارهای بین‌المللی و منطقه‌ای داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: