April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - تحقیقات نشان می دهد، کنترل مرتب فشار خون می تواند افراد را در برابر خطراتی که ادامه حیات را تهدید می کند ، بیمه نماید. افرادی که مبتلا به فشار خون اولیه هستند ، ممکن است برای سالها از بیماری خود مطلع نباشند و زمانی متوجه بیماری فشار خون بالا گردند که با علائمی مثل (سر درد ، تاری و اختلال دید ، درد قفسه سینه ، سرگیجه و تنگی نفس در هنگام فعالیت ) روبرو شوند.

حمایت بیمه رازی از طرح بسیج ملی کنترل فشار خون

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همچنین فشار خون پایین می تواند جریان خون را به مغز کاهش دهد و باعث نشانه هایی از قبیل سردرگمی و افسردگی، مخصوصا در سالمندان شود.لذا مناسب ترین راه برای پی بردن سریع به بیماری ، اندازه گیری دوره ای و مرتب فشار خون به وسیله دستگاه فشار سنج است . این روزها در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون که به گفته وزیر محترم بهداشت و درمان ، برای اولین بار در دنیا ، فشارخون 40 میلیون نفر کنترل می شود ، به اهمیت این موضوع در تامین سلامت مردم تاکید می گردد. رژیم سالم و حذف نمک از برنامه غذایی ،  ورزش منظم – مانند ۳۰ دقيقه پیاده روی در روز – در سلامت فشار خون  نقش موثری دارد .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: