کد خبر: ۳۱۰۸۸۴
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
0
پول‌نیوز -رییس اتحادیه بوفه‌داران سینما و مجامع عمومی گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، وضعیت نامناسب سینما و فروش فیلم، میزان درآمد و کسب و کار واحد‌های بوفه‌داری با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شده است.

احمد رادان کوپایی در رابطه با وضعیت بوفه‌داران سینماها، اظهار کرد: اکثر فعالان و واحد‌های فعال در زمینه بوفه‌داری سینما‌ها به واسطه شرایط بد سینما‌ها و کاهش قدرت خرید، کسب‌وکار خود را تعطیل یا بسیار محدود کرده‌اند.

رییس اتحادیه بوفه‌داران سینما و مجامع عمومی، تصریح کرد: شرایط بوفه‌داران بنا بر موقعیت سینما‌ها متفاوت است که البته موضوع فیلم و میزان فروش فیلم‌ها بر فعالیت و درآمد بوفه‌داران نیز تاثیرگذار است. از این‌رو می‌توان گفت شرایط بوفه‌داران فعال در پردیس‌های سینمایی و مراکز مهم تجاری بهتر از سینما‌های تک‌سالن و دوسالن است.

وی یادآور شد: درشرایط فعلی سینما‌های تک سالن و دو سالن عموماً رو به تعطیلی هستند و این موضوع تاثیر قابل توجهی بر درآمد بوفه‌داران گذاشته است و بسیاری از این افراد برای گذران فعالیت واحد بوفه‌ای خود مجبور به هزینه‌کرد از جیب و درآمد‌های گذشته هستند.

رادان در پاسخ به این سوال که تهیه بوفه از چه طریقی انجام می‌شود؟ گفت: عموماً در مرحله‌ی اول بوفه سینما به اعضای خانواده و آشنایان اختصاص می‌یابد و در صورتی که بوفه‌ها از سوی نزدیکان انتخاب و دریافت نشود، از طریق مزایده عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه بوفه‌داران سینما و مجامع عمومی تاکید کرد: میزان درآمد و فروش بوفه‌داران به شرایط اقتصادی جامعه، میزان فروش فیلم و سانس برگزاری فیلم بستگی دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سینما ، بوفه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: