April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۰۹۵۶
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
0
پول‌نیوز - امکانات و قابلیتهای سامانه اطلاعات مکانی عوارض پایدار شهرداری تهران در جلسه مدیران درآمد مناطق 22گانه معرفی گردید.

به گزارش گروه شهری پول‌نیوز، سامانه اطلاعات مکانی عوارض پایدار شهرداری تهران به منظور تسهیل در شناسایی میزان بدهی و مدیریت بر عوارض پایدار املاک شهر تهران با پیگیری حوزه نوسازی اداره کل تشخیص و وصول درآمد و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ایجاد گردید و من بعد مدیران و کارشناسان حوزه درآمد در واحد های ستادی و مناطق (ادارات درآمد و اجرا) می توانند با استفاده از این سامانه به شناسایی املاک دارای بدهی و پیگیری وصول مطالبات شهرداری تهران بپردازند .

این سامانه علاوه بر تشخیص املاک خوش حساب شهر تهران در زمینه پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه، قادر است املاکی راکه دارای بدهی معوقه می باشند، شناسایی و به طور محسوسی اطلاعات مربوطه را به تفکیک جهت اقدامات آتی به منظور وصول مطالبات عوارض پایدار در اختیار مسئولین امر قرار دهد.

شایان ذکر است این سامانه از ابتدای تابستان سالجاری مورد بهره برداری مناطق 22گانه و ستاد قرار گرفته است وجهت استفاده و تصمیم گیری های مربوطه از طریق رصد خانه شهری ، در اختیار مدیران ارشد شهرداری تهران قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: