کد خبر: ۳۱۱۴۱۶
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
0
پول‌نیوز - اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان های استان تهران و تکریم امامزاده روح الله(ع) به مناسبت دهه کرامت امروز در همین آستان مقدس برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت آیات قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سرلک به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خودبینی مانع دیدن خداوند می شود.

وی فلسفه عبادت را در نفی منیت بیان کرد و ادامه داد: انسان ها را نمی توان بر اساس عبادت آنان شناخت، برای مثال کسی که متکبر است نماز او نیز بوی تکبر می دهد.

اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان های استان تهران برگزار شد

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: انبیا و اولیای الهی آمدند تا انسانها با الگوبرداری از آن بزرگان از خودخواهی و تکبر دور شوند و تنها نظاره گر خداوند متعال باشند.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: مقصود از زیارت مضجع شریف امامان معصوم و امامزادگان نور گرفتن از آن بزرگان و شکستن منیت است؛ انسان با این شکسته شدن از هوای نفسانی دور می شود.

وی تکریم امامزادگان را وصل شدن به اقیانوس بیکران الهی دانست و ابراز کرد: در زیارت جامعه کبیره می خوانیم اهل نجات کسانی هستند که از سیره اهل بیت(ع) تبعیت کنند کسانی که از این خانواده جدا شدند راه بیچارگی و بدبختی را در پیش گرفتند.

گفتی است مهمانان ویژه این مراسم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) بانوان و دختران بودند.

یادآور می شود در پایان مراسم پس از مداحی مداح اهل بیت(ع) امیر عباسی از برگزیدگان مسابقات قرآنی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: