May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۷۳۷
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
0
سهام دویچه بانک آلمان پس از آنکه این بانک در روزهای گذشته برنامه اصلاح ساختاری بزرگ خود را اعلام کرد، با سقوط بیش از ۵ درصدی روبرو شد.

پول‌نیوز - پس از اینکه دویچه بانک در روزهای گذشته برنامه اصلاح ساختاری بزرگ خود را اعلام کرد، سهام این بانک آلمانی با سقوط بیش از ۵ درصدی روبرو شد.

سهام دویچه بانک 5 درصد سقوط کرد
بزرگترین بانک آلمان در یکی از بزرگترین اصلاحات ساختاری تاریخ خود، قرار است ۱۸۰۰۰ نیرو را تا سال ۲۰۲۲ تعدیل کند و از کار تجارت و فروش سهام جهان، دست بکشد. به این ترتیب بانک تلاش می‌کند سودآوری خود را بهبود ببخشد.

تحلیل‌گران بانک انتظار دارند که این اصلاحات ساختاری، که شامل ایجاد یک «بانک بد» ۷۴ میلیارد یوریی، برای انجام عملیات‌های مالی مشکل‌دار این بانک است، ۷.۴ میلیارد یورو تا سال ۲۰۲۲ هزینه داشته باشد.

در طول ماه گذشته، سهام دویچه بانک پس از این‌که به دنبال اعلام اصلاحات اساسی توسط مدیرعامل این بانک به پایین‌ترین سطح تاریخ خود سقوط کرد، با جهشی ۱۶ درصدی مواجه شده بود.

منبع: مهر
برچسب ها: دویچه بانک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: