کد خبر: ۳۱۲۵۶۲
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
0

پول‌نیوز - شاید تا بحال در مورد مزایای خریدهای آنلاین بلیط هواپیما مطالب زیادی شنیده باشید. اما خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟ آیا واقعاً از مزایایی برخوردار است؟ در این مطلب مِستر بلیط سعی دارد تا به این پرسش پاسخ دهد: چرا باید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

 
چرا باید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

بلیط هواپیما چیست؟

قبل از اینکه به سراغ نحوه‌ی خرید بلیط هواپیما برویم بد نیست ماهیت خود بلیط هواپیما را کمی بهتر بشناسیم. بلیط هواپیما توافقی بین شرکت هواپیمایی و مسافر است. در سال‌های گذشته مسافران فقط می‌توانستند بلیط چاپی داشته باشند، اما به لطف پیشرفت‌های صنعت هوایی، هم اکنون بلیط‌ها دارای فایل الکترونیکی نیز می‌باشند. همچنین در گذشته برای تهیه‌ی بلیط هواپیما مسافر مجبور به مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌های هواپیمایی بود، اما امروزه خریدهای اینترنتی این مشکل را بر طرف کرده اند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

نقل و انتقال‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانند به صورت آنلاین انجام گیرند، طیف وسیعی از محصولات، پرداخت قبوض، خرید خدمات و حتی خرید بلیط هواپیما می‌توانند به صورت آنلاین صورت پذیرند. افراد زیادی وجود دارند که همیشه در مقابل کامپیوترهای خود نشسته و در حال انجام دادن کارهایی به صورت آنلاین هستند. اما به راستی مزایای خریدهای آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

در ادامه لیستی از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما آورده شده است:

  • خرید آنلاین با آسایش و راحتی همراه است.

دو حالت را با یکدیگر مقایسه کنید. در حالت اول به آژانس مسافرتی مراجعه کرده و بعد از مدت زمان زیادی که در انتظار می‌گذارنید از بین یکی دو موردی که کارمند آژانس به شما پیشنهاد می‌دهد یکی را انتخاب می‌کنید آن هم در حالی که اصلاً مطمئن نیستید. انتخاب می‌کنید چون گزینه‌ی دیگری پیش روی خود ندارید. مبلغ بلیط را پرداخته و در نهایت در پرواز مورد نظر از یک صندلی برخوردار می‌شوید. از طرف دیگر از خدمات آنلاین خرید بلیط هواپیما استفاده می‌کنید. تمام کاری که لازم است انجام دهید آنلاین شدن و جستجوی مسیر مورد نظر است. احتیاجی به منتظر ماندن در آژانس‌های هواپیمایی نیست، می‌توانید در حالی که قهوه‌ی خود را می‌نوشید بلیط خود را رزرو کنید. پس از اینکه مسیر را جستجو کردید با نتایجی مواجه خواهید شد که گزینه‌های شما برای خرید بلیط به مقصد مورد نظرتان هستند. فراموش نکنید که انتخاب وب‌سایتی معتبر از اهمیت ویژه برخوردار است.

مِستر بلیط یکی از با سابقه ترین و خوشنام‌ترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است. این سامانه امکان خریدی آسان و راحت را برای شما فراهم می‌کند. در مِستر بلیط می‌توانید لیستی از ارزان‌ترین بلیط‌های سیستمی و بلیط هواپیما چارتر را مشاهده کرده و از بین گزینه‌های متعدد بلیط مورد نظر خود را به آسانی خریداری کنید.

  • خرید آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

به جای اینکه وقت زیادی را در ترافیک برای رسیدن به آژانس هواپیمایی و یا نمایندگی یک ایرلاین بگذرانید می‌توانید همانطور که در منزل یا محل کار خود نشسته اید بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. بنابراین خریدهایی از این قبیل باعث صرفه جویی در زمان شما خواهند شد.

  • خریدهای آنلاین غالباً ارزان‌تر تمام می‌شود.

خریدهایی که در آژانس‌های هواپیمایی انجام می‌شوند اساساً از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. در صورتی که اگر خود شما بلیط مورد نظر خود را جستجو کنید با گزینه‌های ارزان‌تری روبه رو خواهید شد. با اینکه نحوه‌ی قیمت گذاری بلیط هواپیما در ایرلاین‌ها زیاد متفاوت نیست، اما گاهی یک شرکت هواپیمایی از طریق وب‌سایتش اقدام به ارائه‌ی نرخ‌های ویژه ای به مسافران می‌کند. یا اینکه برخی از وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند مستر بلیط همواره تخفیفاتی را به مسافران پیشنهاد می‌دهند. بنابراین از طریق خرید آنلاین موفق به صرف هزینه‌ی کمتر خواهید شد.

  • خرید آنلاین به شما امکان مقایسه می‌دهد.

امکانی که در خریدهای حضوری ندارید، مقایسه است. زمانی که به صورت آنلاین جستجو می‌کنید می‌توانید گزینه‌های متعددی که وجود دارد را بر اساس ایرلاین، قیمت و نوع هواپیما با یکدیگر مقایسه کرده و از میان آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

  • خرید آنلاین امکان جستجوهای مشخص را فراهم می‌کند.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات خریدهای آنلاین امکان جستجو بر اساس مواردی است که مد نظر مسافر می‌باشد. می‌توانید از طریق قسمت فیلتر موارد مورد نظر خود را حذف یا اضافه کرده تا بتوانید جستجوی دقیق‌تری انجام دهید.

 اطلاعات بلیط هواپیما

زمانی که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما اقدام می‌کنید کپی بلیط برای شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال می‌شود. این تقریباً رایج‌ترین حالت ممکن است. بلیط هواپیما شامل نام مسافر، شماره‌ی پرواز، تاریخ پرواز، فرودگاه مبدأ و فرودگاه مقصد، کلاس پروازی و قوانین حمل بار می‌شود. می‌توانید فایل الکترونیکی بلیط را پرینت کرده و با خود به فرودگاه ببرید. تمامی اطلاعات بلیط هواپیما به زبان انگلیسی است.

هیچ چیز پیچیده ای در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیما مطرح نیست. فقط کافیست املای نام خود را به درستی وارد کرده و از صحیح بودن مسیر پروازی، تاریخ و ساعت پرواز بر اساس نیاز خودتان اطمینان حاصل کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: