April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۸۹۰
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
0
کارگر گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ارسال بار از تمامی نقاط، قیمت میوه‌های تابستانه ۲۰ تا ۴۰ درصد در بازار کاهش یافته است.

پول‌نیوز - اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، از کاهش ۲۰ تا ۴۰ درصدی میوه‌های تابستانه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت تمامی میوه‌های تابستانه با روند کاهشی در بازار روبروست.

قیمت میوه های تابستانه 40 درصد ارزان شد
وی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، افزود: با توجه به شرایط مساعد اقلیمی و رشد تولید، پیش بینی می‌شود که تا پایان فصل تابستان، نوسان خاصی در بازار میوه اتفاق نیفتد.

کارگر نرخ هر کیلو انگور عسگری را ۵ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انگور یاقوتی ۳ تا ۸ هزار، آلبالو رسمی ۶ تا ۹ هزار، آلو شابلون ۸ تا ۱۲ هزار، آلو قطره طلا ۴ تا ۸ هزار، توت فرنگی سنندج ۷ تا ۱۲ هزار، توت فرنگی کرج ۱۰ تا ۱۸ هزار، زردآلو ۵ تا ۱۴ هزار، سیب گلاب ۶ تا ۱۴ هزار، شلیل شبرنگ ۸ تا ۱۳ هزار، گیلاس صورتی ۵ تا ۱۰ هزار، گیلاس تکدانه ۸ تا ۱۵ هزار و هلو ۴ تا ۱۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هم اکنون هر کیلو انبه با نرخ ۱۴ تا ۲۰ هزار، خیار بوته‌ای یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، خیار گلخانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، موز ۹ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰، هندوانه ۶۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰، طالبی یک هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰، طالبی شاه پسند ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و خربزه یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو بادمجان گلخانه ۳ تا ۵ هزار، لیموترش میناب ۱۰ تا ۱۶ هزار، بامیه ۷ تا ۱۳ هزار، پیاز شیری ۲ تا ۳ هزار، پیاز زرد یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، غوره آبگیری ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، غوره عسگری ۴ تا ۷ هزار، فلفل تند ریز ۸ تا ۱۲ هزار، فلفل شیرین ۱۲ تا ۲۰ هزار و فلفل دلمه سبز ۳ تا ۵ هزار تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر صیفی در بازار افزود: هر کیلو سیر خشک با نرخ ۵ تا ۱۰ هزار، کاهو پیچ سالادی ۲ تا ۴ هزار و ۵۰۰، کاهو رسمی یک هزار تا ۲ هزار، کرفس ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار، کلم بروکلی ۱۰ تا ۱۵ هزار، کلم سفید و قرمز یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، گل کلم ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار، گوجه فرنگی ۲ تا ۴ هزار، لوبیا سبز ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از کاهش یک هزار تومانی نرخ سیب زمینی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو سیب زمینی در میدان ۴ تا ۶ هزار تومان است که با افزایش عرضه، روند نزولی قیمت در بازار استمرار خواهد یافت.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۲ تا ۳ هزار و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به گرمای تابستان و ارسال بار از نقاط مختلف، پیش بینی می‌شود که روند نزولی قیمت میوه‌های تابستانه در بازار ادامه یابد.

برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: