April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۳۴۷
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
0
میثم نیک دهقان گفت: تاکنون از تسهیلات قانون بخشودگی جرایم استفاده نکرده‌ام اما معتقدم اجرای این قانون برای کارگاه‌هایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند، بسیار راهگشاست و کارفرمایان مدیون را در پرداخت بدهی‌هایشان یاری می‌کند.

پول‌نیوز - میثم نیک دهقان به عنوان کارفرما با 12 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید مواد غذایی و کارفرمای نمونه و منتخب ملی سال 97، در خصوص قانون بخشودگی جرایم تأمین‌اجتماعی، گفت: تاکنون از تسهیلات قانون بخشودگی جرایم استفاده نکرده‌ام اما معتقدم اجرای این قانون برای کارگاه‌هایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند، بسیار راهگشاست و کارفرمایان مدیون را در پرداخت بدهی‌هایشان یاری می‌کند.

بخشودگی جرایم بیمه ای برای کارفرمایان راهگشاست
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نیک دهقان اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی درعین اینکه کارفرمایان کارگاه‌های بدهکار را یاری می‌دهد، شایسته است که مزایایی نیز برای کارفرمایانی که حق‌بیمه کارگاه‌شان را به موقع و به میزان واقعی پرداخت می‌کنند، درنظر بگیرد تا از این طریق سایر کارفرمایان نیز ترغیب به خوش‌حسابی شوند.


این کارفرمای نمونه با اظهار رضایت از تسهیلات ایجاد شده در بخش پرداخت غیرحضوری حق‌بیمه و ارسال لیست حقوق و دستمزد به صورت اینترنتی اظهار داشت: در حال‌ حاضر در کارگاه‌ تحت‌سرپرستی وی، حق‌بیمه به صورت غیرحضوری پرداخت و لیست‌ حق‌بیمه نیز از طریق اینترنت ارسال می‌شود. بدین‌ترتیب به میزان قابل‌ملاحظه‌ای در وقت و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.


وی با بیان اینکه کارگاه تولیدی حاضر، با 20 الی 30 نفر نیروی کار راه اندازی شده است، گفت: درحال حاضر 500 نفر در این شرکت اشتغال دارند و امیدواریم تا پایان سال با افزایش نیروی انسانی به حدود 1300 نفر به عنوان بزرگترین واحد تولیدی بیسکویت در خاورمیانه فعالیت نماییم.


نیک دهقان با بیان اینکه بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای در ایستایی شرکتها و کارگاه های تولیدی نقش بسیار موثری دارند، گفت: تاکنون هیچگونه جریمه، دیرکرد و بدهی به سازمان تامین اجتماعی نداشته ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: