May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۶۳۴
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
۲
بر فروشان پيش از اين مديريت تضمين كيفيت فرآيند و محصول گروه صنعتي ايران خودرو و همچنين نائب رييس هيات مديره شركت خودروسازي خزر را در کارنامه خود دارد.

سهراب بر فروشان مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو شدپول‌نیوز - با حکم هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو "سهراب برفروشان" به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو منصوب شد.

 

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، برفروشان پيش از اين مديريت تضمين كيفيت فرآيند و محصول گروه صنعتي ايران خودرو و همچنين نائب رييس هيات مديره شركت خودروسازي خزر را در کارنامه خود دارد.

 

در بخشی از متن حکم صادره از سوی یکه زارع آمده است: نظر به سوابق، تخصص و شایستگی های جنابعالی و بنا به پیشنهاد قائم مقام بازاریابی، فروش و امور مشتریان، بدین وسیله به موجب این حکم به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان منصوب می شوید.

 

... امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همکاری قائم مقام ها، معاونین، مدیران و سایر دست اندر کاران در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو موفق و موید باشید.

سهراب بر فروشان مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
مرتضی فریدونی
Iran, Islamic Republic of
03:24 - 1398/09/19
سلام من یک سمند مدل 96 ef7 دوگانه سوز کارخانه کلاس 16 مولتی پلکس داشتم که در تاریخ 1398/08/11 وقتی که گاز زدم و بعد جلوی درب خانه پارک کردم از ماشین پیاده شدم دیدم که از داخل صندوق عقب آتش گرفته کپسول آتش نشانی را آوردم ماشین خاموش میشد و دوباره از داخل صندوق آتش فوران میزد.
در گزارش آتش نشانی نوشته شده نشت گاز از صندق عقب به علت مشکل در سیستم سوخت رسان.
از ایران خودرو به من زنگ زدن که ماشین را بفرست نمایندگی ما کمکت میکنیم من فرستادم و کارشناس کیفیت آقای حسینی فر به من زنگ زد بیا نمایندگی باقر شهر من رفتم.
هنوز ماشین را ندیده فهمید که بیمه بدنه دارم گفت دنبال چی هستی دیگ تمام شد ماشینت را آتیش زدن من از حرفی که زده فیلم گرفتم و مدرک دارم من از ایران خودرو فقط خواستم که به من با پول خودم یک ماشین دوگانه سوز بدن خودم نمی توانم ثبت نام کنم ولی این هم ندانن پس شما که مگویید تمام فکر ما رازی کردن مشتری هست چرا دروغ میگویید؟
من از شما شکایت میکنم شما فقط فکر جایگاه خودتون هستید نه فکر بهبود کیفیت
مرتضی فریدونی
Iran, Islamic Republic of
03:29 - 1398/09/19
جناب مدیر؛ من هفته پیش با شما ملاقات کردم . یک سمند 96 دوگانه سوز کارخانه داشتم که به علت نقص فنی از داخل صندوق آتش گرفته بود. به شما گفتم که من تمام پول ماشین را میدم یک ماشین دوگانه سوز به من بدین.
شما بگویید آیا من چیز زیادی از شما خواستم؟!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: