کد خبر: ۳۱۴۴۲۷
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
0
صرافی‌ های بانکی در ساعت ۱۳:۳۰ امروز هر دلار را ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری کردند و به نرخ ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رساندند.

پول‌نیوز - نرخ دلار در روزهای گذشته در کانال ۱۱ هزار تومانی در حال نوسان بود که البته روند حرکتی آن کاهشی است؛ صرافی‌های بانکی امروز (سه‌شنبه) هر دلار را ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروختند.

 

کنترل بانک مرکزی بر بازار ارز، نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی بازار متشکل ارز و کاهش تنش‌ های سیاست خارجی از مهمترین دلایل افت قیمت دلار در هفته‌ های گذشته محسوب می شود.

 

بر این اساس، صرافی‌ های بانکی در ساعت ۱۳:۳۰ امروز هر دلار را ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری کردند و به نرخ ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رساندند.

 

بهای خرید هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی امروز ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و فروش آن ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان شد.

 

میانگین بهای هر یورو در آخرین روز کاری گذشته (یکشنبه) در سامانه سنا ۱۳ هزار و ۲۴۰ تومان و هر دلار ۱۱هزار و ۷۵۸ تومان بود.

 

همچنین نرخ فروش هر حواله یورو در سامانه نیما به ۱۲ هزار و ۷۷۴ تومان رسید، حواله هر دلار نیز ۱۱ هزار و ۳۴۹ تومان فروخته شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: