May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۷۱۰
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
0
کلاس آموزش مجازی بیمه های مهندسی با محوریت مباحث آیین نامه ها، بخشنامه ها، شرایط عمومی و شرایط پرداخت خسارت با حضور روسای شعب و کارشناسان 10 شعبه در حال برگزاری است.

پول‌نیوز - با توجه به ظهور تکنولوژی‎های نوین و استفاده حداکثری از قابلیت های فناوری اطلاعات در زمینه آموزش، بیمه "ما" اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی در زمینه های مختلف کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس این گزارش ، آموزش برخط بیمه های مهندسی به صورت هفتگی با حضور روسا و کارشناسان شعب استان های خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، هرمزگان، یزد، البرز، آذربایجان شرقی و بوشهر و همچنین شعبه شمال تهران و مجتمع بانک بیمه در حال برگزاری است و شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره از جانب نظری مدیر بیمه های مهندسی و مدرس دوره مجوز صدور و خسارت دریافت خواهند کردند.

آموزش برخط بیمه های مهندسی در بیمه
گفتنی است شرکت بیمه "ما" توانمندسازی شبکه فروش در حوزه های تخصصی و فنی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه های عمومی و مدیریتی را در راس برنامه های عملیاتی خود قرار داده است.

برچسب ها: بیمه ما ، بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: