April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۳۰۵
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
0
معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران ‌خودرو انتخاب شد.

پول‌نیوز -  براساس جدیدترین اخبار به دست آمده فرشاد مقیمی جایگزین هاشم یکه‌زارع شد.

درست یک هفته پیش علی ربیعی - سخنگوی دولت - در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از برکناری هاشم یکه‌زارع - مدیرعامل وقت ایران ‌خودرو - به دلیل تغییر قیمت خودرو بدون هماهنگی با وزارت صنعت، خبر داد و گفت که عباس علی‌آبادی - مدیرعامل مپنا - به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو شروع بکار خواهد کرد.

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو شد

با این حال این اتفاق نیفتاد و علی‌آبادی به دلایلی که رسما اعلام نشد، به مدیرعاملی ایران ‌خودرو انتخاب نشد.

گروه صنعتی ایران ‌خودرو یک هفته اخیر را بدون مدیرعامل گذراند تا اینکه امروز فرشاد مقیمی - معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت - به مدیرعاملی این گروه صنعتی انتخاب شد.

 

سوابق اجرایی فرشاد مقیمی

 

از سوابق اجرایی فرشاد مقیمی می‌توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس انجمن بهره وری ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.

 

پیش از مقیمی، با اعلام سخنگوی دولت، عباس علی آبادی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود اما او نیامده از این مجموعه استعفا کرد. مدیر پیشین ایران خودرو نیز هاشم یکه زارع بود که توسط قوه قضاییه بازداشت شد.

 

ایران خودرو در ماه‌های پیش رو بحران بسیار بزرگی داشته است و وزیر صنعت امیدوار است با انتصاب معاون خود، وضعیت آشفته ایران خودرو را سامان بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: