کد خبر: ۳۱۵۳۳۷
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
0

 پول نیوز - رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه این مرکز مدافع حقوق اصناف است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم.

به گزارش پول نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیمان زندی در نشستی با روسای اتحادیه‌های مرتبط با چاپ و نشر گفت: آرامش بازار مهمترین هدف ما است و انتظار داریم در این شرایط فعالان صنفی وظیفه خود را انجام دهند و ما نیز پیگیری مشکلات را در این حوزه در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه فصل بازگشایی مدارس نزدیک است، ادامه داد: انتظار داریم فعالان صنفی این حوزه در نمایشگاه‌های ویژه بازگشایی مدارس حضوری فعال داشته باشند و به آرامش بازار در این شرایط کمک کنند.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت ادامه داد: ما صدای رسای اصناف در دولت هستیم و مطمئن باشید برای احقاق حقوق فعالان صنفی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

زندی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در بحث عینک و اپتیک فعالان صنفی اعتراضی به ورود پزشکان به مساله فروش عینک داشتند و از این رو مذاکراتی جدی و فشرده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم. در عین حال در خصوص ساماندهی و مدیریت متمرکز و واحد در حوزه حمل و نقل "آنلاین" با شهرداری‌ها، و وزارت کشور مذاکراتی داشتیم و نتایج خوبی حاصل شده است.

او با اشاره به اعتراضات اعلامی از سوی صنف تهیه‌کنندگان فتوکپی و اوزالید مبنی بر ورود دانشگاه‌ها، دفاتر نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، دارایی و دادگستری به حوزه کاری این صنف گفت: رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با تاکید بر اینکه برگزاری این نشست‌ها تداوم خواهد داشت، از همه فعالان صنفی خواست مشکلات خود را برای پیگیری و رفع اعلام کنند.

برچسب ها: عینک ، وزارت صنعت ، پزشک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: