کد خبر: ۳۱۵۷۸۵
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
0
شرکت‌های خودروسازی حداکثر تا سال ۹۹ واگذار می‌شوند.

پول‌نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تیم جدیدی در ایران خودرو مستقر شده جوان و سالم است، گفت: شرکت‌های خودروسازی حداکثر تا سال ۹۹ واگذار می‌شوند.

 

«رضا رحمانی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب ابراز امیداوری کرد که با واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی، تحول موردنظر مردم و دولت اجرایی شود.

 

وی درباره ثبت سفارش ذرت‌های آلوده نیز یادآورشد، گفت: هنگامی که کالایی ثبت سفارش می‌شود، مسئولان از آلوده بودن یا نبودن آنها اطلاعی ندارند.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پس از ثبت سفارش، سازمان‌های غذا و دارو، استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی محصولات وارداتی را از نظر کیفیت کنترل می‌کنند، ممکن است این محصولات زمان زیادی دپو شده و در نتیجه آلوده یا فاسد شوند، این احتمالات را نمی‌توان روز اول تشخیص داد مهم این است که این فرآیند درست عمل کرده و به موقع از واردات کالاهای آلوده به کشور جلوگیری کرد.

 

رحمانی با بیان اینکه تیم جدیدی که در ایران خودرو مستقر شده جوان و سالم است و ، گفت: شرکت های خودروسازی حداکثر تا سال آینده واگذار می‌شوند.

برچسب ها: وزیر صنعت ، خودرو ، سهام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: