May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۲۲۰
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
0

پول‌نیوز - حساب وب مانی یکی از سیستم های بین المللی آنلاین است که فعالیت های مالی و تجاری از طریق آن صورت می پذیرند. این سیستم آنلاین بسیار امن بوده و امکان انجام تراکنش های مالی نظیر نقل و انتقال ارز، خریدهای اینترنتی، خرید بیت کوین و ... را برای دارندگان حساب فراهم می کند. وب مانی بهترین و ایمن ترین سیستم پرداخت برای ایرانیان است زیرا با خیالی آسوده می توانند امور مالی خود را بدون داشتن حساب در بانک های خارجی انجام دهند. برای استفاده از این سرویس تنها کافیست یک اکانت بسازید، سپس تراکنش ها را با کیف پول های مخصوص که هر کدام به یک واحد ارزی اختصاص یافته اند انجام دهید. در کل می توان گفت سیستم وبمانی مانند پرفکت مانی یک روش برای انجام خرید و فروش آنلاین در هر نقطه از دنیاست و بدون نیاز به داشتن حساب در کشورهایی که قصد خرید کالا از آن ها را دارید می توانید خرید خود را بدون هیچ زحمتی انجام دهید. به دلیل تخصیص هر کدام از کیف پول ها به واحدهای پولی مختلف تنها می توان از مراکزی که تنها آن واحد پولی را پشتیبانی می کنند خریداری نمود.


کیف پول های وب مانی چه نام دارند؟

کیف پول های وب مانی با نام های زیر شناخته شده اند و توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

WMU : نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)

WME : نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)

WMB : نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)

WMR : نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)

WMZ : نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)

WMX : نشانگر کیف پول بیت کوین (BTC)

WMV : نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)

WMG : نشانگر کیف پول طلا

 شما با استفاده از کارت های اعتباری، درگاه های خرید اینترنتی و روش های انتقال آنلاین یا آفلاین بانک ها می توانید موجودی حساب وب مانی خود را افزایش دهید. استفاده محدود از این سیستم پرداخت، به اسناد و مدارک خاصی نیاز ندارد اما برای افزایش تراکنش ها، مدارک خود را باید به وبمانی ارسال کنید تا تائید شوند. نوع پاسپورتی که این سرویس برای شما در نظر می گیرد به میزان اطلاعاتی که در اختیار آن قرار داده اید بستگی دارد. لازم به ذکر است که ارتقاء سطح پاسپورت برای افرادی که تراکنش های آن ها از مقدار مشخص بالاتر است الزامی می باشد. پاسپورت هایی که وب مانی به کاربران خود اختصاص می دهد به شرح زیر می باشند:

Alias Passport: هنگام افتتاح حساب این پاسپورت به کاربر تعلق می گیرد و بدین معناست که وی هیچ اطلاعاتی از خود برای وبمانی ارسال نکرده است.

Formal Passport: پس از افتتاح حساب هنگامی که اطلاعات و مشخصات شخصی خود را برای سیستم ارسال می کنید پاسپورت شما از مرحله اولیه به مرحله فرمال تغییر پیدا می کند.

Personal Passport: دریافت این پاسپورت به معنای تائید هویت شماست. اگر شما مدارک خود را برای وبمانی ارسال کرده باشید و علاوه بر آن از طریق مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی یا سفارت روسیه در ایران مدارک را تائید نموده اید صاحب پاسپورت پرسنال خواهید شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت آموزش وب سایت ایکس نوین مراجعه نمایید.

برچسب ها: وب مانی ، کیف پول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: