April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۶۵۷
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
۲
دلایل فراوانی وجود دارد که می‌دانیم کار چه کسی است. بسته به تایید، آماده اقدام نظامی علیه مقصر هستیم.

پول‌نیوز - دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، شامگاه یکشنبه در اولین واکنش به حمله‌های که بامداد شنبه به تاسیسات نفتی عربستان سعودی انجام شد، گفت که آماده اقدام نظامی علیه مقصر این حمله‌ها هستیم و در انتظاریم تا عربستان سعودی اعلام کند چه کسی مسئول این حمله‌ها بوده است.

ترامپ، در صفحه توییتر خود نوشت: «دلایل فراوانی وجود دارد که می‌دانیم کار چه کسی است. بسته به تایید، آماده اقدام نظامی علیه مقصر هستیم. منتظریم عربستان سعودی اعلام کند که به باور آن‌ها چه کسی عامل این حمله بوده است و این‌ که تحت چه شرایطی اقدام خواهیم کرد.»

دونالد ترامپ اما نامی از کشوری که آمریکا آن را مسئول و مقصر این حمله می‌داند نبرد.

 

ترامپ: آماده اقدام نظامی علیه مقصر حمله تاسیسات نفتی عربستان هستیم

 

واکنش رییس جمهوری آمریکا در خصوص حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، پس از آن انجام شد که در جریان این حمله ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه از تولید نفت عربستان کم شد.

 

غیر از اتحادیه اروپا که در بیانیه‌ای مستقل این حمله‌ها را محکوم کرد، کشورهای آلمان، بریتانیا و فرانسه نیز حمله‌ به آرامکو را به شدت محکوم کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
majd
Iran, Islamic Republic of
20:03 - 1398/06/25
کاشکی رقم بالایی که ترامپ از توئیت پراکنی هایش در توئیتر از این اپلیکیشن دریافت می کند را اعلام می کرد. فلسفه و ارزش این توئیت پراکنی های ترامپ بیشتر از چکی که توئیت به او می پردازد نیست... ما به ترامپ گفته ایم لطفا همه کسانی که از بادکنک آمریکایی نمی ترسند به او حالی کند که بدبخت اگر تو عددی هستی و توانی داری چاقوکشهای و اسلحه به دست های ایالت های خودت را که هر روز جان شهروندانت را می گیرند آرام کن... اگر عددی هستی جلوی لجن فساد و جنایتی که در دل کشور خودت شکل گرفته و در حال تبدیل به یک لجنزار مهلکه بگیر... بیچاره ترامپ... همه زورت و پولت را نگه دار تا مانع از رسوایی و شکایت زنانی شوی که به آنها تجاوز کرده ای...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
16:21 - 1398/06/26
بیخیال بابا ی گوهی خورده حالا خر شده نفهمیده شما عصبانی نشو شغال زرد بدبختو چیکارش داری
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: