May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۲۸۳
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
0
با توجه به عملكرد بانك صنعت و معدن در سال گذشته لازم است با تلاش تمامي كاركنان از دانش موجود به صورت سيستماتيك براي رفع چالش ها و موانع استفاده كنيم.

پول‌نیوز - جلسه معارفه مدير بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوي با حضور حسين عسكري عضو هيأت مديره و مصطفي راستي فر مدير امور راهبري شعب روز شنبه سي ام شهريورماه در محل ساختمان مديريت شعبه مشهد برگزار شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين جلسه غلامرضا حسن زاده قرائی به عنوان مدیر استان خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد معرفي و از خدمات حسین یوسفی تقدير شد.

 

معرفي مدير جديد بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوی


حسين عسكري در اين جلسه ضمن تقدير از زحمات سرپرست پيشين شعب خراسان رضوي اظهار داشت: با توجه به عملكرد بانك صنعت و معدن در سال گذشته لازم است با تلاش تمامي كاركنان از دانش موجود به صورت سيستماتيك براي رفع چالش ها و موانع استفاده كنيم.


وي با اشاره به افزايش اختيارات شعب بر ضرورت تأمين منابع تأكيد نمود و افزود: براي افزايش نسبت كفايت سرمايه بانك و تغيير پرتفوي بانك از ارزي به ريالي، ضرورت دارد مديران اين بانك در شعب و ستاد در تعامل با يكديگر و به صورتي كاملا هماهنگ و شفاف عمل نمايند.

 

معرفي مدير جديد بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوی


عضو هيأت مديره بانك خاطرنشان ساخت: سعي ما بر اين است با يك برنامه مدون از تمامي ابزارها و روشهاي بانكداري مدرن همچون بانكداري شركتي و ديجيتال در جهت بهبود شاخص هاي عملكردي در زمينه جذب منابع، وصول مطالبات، فروش اموال تمليكي و بهبود رابطه با فعالان اقتصادي بهره برداري كنيم.


وي با بيان اهميت ارائه مشاوره تخصصي به مشتريان بر ضرورت تسهيل دسترسي آنان به خدمات بانكي و رعايت اصول مشتري مداري تأكيد كرد و افزود: توجه به اهليت و صلاحيت افراد متقاضي تسهيلات و سپس دقت در تخصيص و نظارت بر اجراي طرح هاي صنعتي سبب مديريت صحيح منابع مالي بانك خواهد شد.

 

معرفي مدير جديد بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوی


عسكري همچنين بر لزوم برخورداري از رفتار حرفه اي و انجام كار گروهي با تكيه بر اعتماد متقابل در سازمان تأكيد كرده و بيان داشت: ساده سازي امور و كاستن از پيچيدگي فرآيندهاي كاري بايد سرلوحه فعاليت تمامي مديران و كارشناسان باشد.


در جريان اين سفر عضو هيأت مديره بانك و مدير امور راهبري شعب از شرکتهای پارس سامان ایرانیان، احیاء درمان ، سامان داروی هشتم و شرکت پارس شعاع توس بازدید به عمل آورده و از نزديك در جريان روند فعاليت و مسايل مربوط به اين واحدهاي توليدي قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: