May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۶۶۰
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
0
برای رفاه حال زائران اربعین حسینی در این مناطق، سقف برداشت از خودپردازها از ١٣ تا ٣٠ مهرماه سال جاری تا پنج میلیون ریال افزایش خواهد یافت که نقش مهمی در تامین نقدینگی مورد نیاز مسافران اربعین خواهد داشت.

پول‌نیوز - معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران از هماهنگی‌های انجام شده برای ارائه خدمات ویژه به زائران اربعین در سه استان مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان و افزایش سقف برداشت از خودپردازها در این مناطق تا پنج میلیون ریال خبر داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی حاجی‌پور با اعلام این خبر افزود: با عنایت به در پیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، خدمات ویژه بانکی به زائران اربعین توسط شعب منتخب بانک صادرات ایران در سه استان‌ ایلام، کرمانشاه و خوزستان از طریق استقرار و راه اندازی خودپردازهای سیار و تعیین حداقل یک شعبه کشیک در مرکز استان و یک شهر مرزی انجام خواهد شد.

 

افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک صادرات در 3 استان مرزی


وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زائران اربعین حسینی در این مناطق، سقف برداشت از خودپردازها از ١٣ تا ٣٠ مهرماه سال جاری تا پنج میلیون ریال افزایش خواهد یافت که نقش مهمی در تامین نقدینگی مورد نیاز مسافران اربعین خواهد داشت.


در همین راستا، شرکت صرافی سپهر صادرات بانک صادرات ایران نیز برای عرضه ارز به زائران اربعین اعلام آمادگی کرد. زائران اربعین می‌توانند قبل از عزیمت به کشور عراق تا سقف ١٠٠ یورو یا معادل آن به ارزهای دیگر به نرخ بازار ثانویه از صرافی سپهر صادرات ایران ارز تهیه کنند.

 

متقاضیان می‌توانند جهت تهیه ارز به نشانی صرافی سپهر بانک صادرات ایران در تهران به نشانی خیابان فردوسی، مرکز تجارت جهانی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: