April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۱۷۸
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: همین موضوع موجب شد تا آتش نشانان به سرعت از چند طرف اطفا حریق را انجام دهند و از گسترش آتش جلوگیری کنند. هم اکنون نیز حریق خاموش شده و آتش نشانان در حال لکه گیری محل هستند.

پول نیوز - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق کارخانه رنگ سازی در جاده مخصوص کرج خبر داد.

 

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٨:٠۶ دقیقه امروز وقوع حریق در کارخانه تولسد و نگهداری رنگ و محصولات شیمیایی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه این کارخانه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج به سمت تهران واقع شده است گفت: در حال حاضر چهار ایستگاه آتش‌نشانی به منظور اطفاء حریق در محل حضور دارند. محل حادثه انبار این کارخانه به وسعت بیش از ۴٠٠ متر مربع بود که در آن بشکه رزین، تینر و الکل نگه داری می‌شد، همین موضوع باعث شده بود که تینر به سطح کارخانه و بخشی از جوی کنار جاده سرایت کرده و آتش گسترده تر شود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: همین موضوع موجب شد تا آتش نشانان به سرعت از چند طرف اطفا حریق را انجام دهند و از گسترش آتش جلوگیری کنند. هم اکنون نیز حریق خاموش شده و آتش نشانان در حال لکه گیری محل هستند. ضمن اینکه به یک دستگاه لیفتراک که در محل آتش سوزی قرار داشت نیز خساراتی وارد شده است.

 

به گفته وی این حادثه خسارت جانی نداشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: