April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری معیار در گفتگو با پول نیوز اعلام کرد:
کد خبر: ۳۱۸۸۸۹
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
0
صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت به دلیل پرداخت سودی فراتر نظام بانکی کشور، برای اهالی بازار سرمایه جذاب هستند.

سعید جمشیدی فرد رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز گفت: بیش از 10 سال از حضور و فعالیت ما در بازار سرمایه می گذرد و در این مدت با مجوز سازمان بورس به عنوان مشاور سرمایه گذاری، سبدگردان و مشاور پذیرش فعال بودیم و هم اکنون نیز با صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کار خود را ادامه می دهیم.

 

افزایش سقف سرمایه صندوق معیار در دستور کار/ صندوق‌های سرمایه گذاری بادرآمد ثابت، رقیب بانک‌ها


وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل جا به جا شدن سرمایه ها از بازار مالی به سمت و سوی بازار سرمایه، حضور صندوق های سرمایه با درآمد ثابت می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. ما نیز با توجه به اعتباری که در بورس داریم درخواست تاسیس این صندوق جدید را دایدم تا در این راه همراه بازار و سهامداران باشیم.
جمشیدی فرد تصریح کرد: خوشبختانه در اولین روز پذیرش توانستیم منابع مورد نیاز صندوق را تامین کنیم و 100 میلیارد تومان از بازار جذب کنیم. با توجه به استقبالی که از صندوق شد از سازمان بورس درخواست افزایش سقف سرمایه ایی صندوق را دادیم.
وی در مورد سایر فعالیت های شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار نیز گفت: ما چند صندوق در حوزه معدن، سینما، دارو و سبدگردانی نیز در دست معرفی به بازار سرمایه داریم که خوشبختانه با کسب مجوزهای لازم به زودی به اهالی بازار سرمایه معرفی خواهند شد.
کاهش ریسک بازار با صندوق های سرمایه گذاری بادرآمد ثابت
رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار در مورد تاثیر صندوق های سرمایه گذاری در کاهش ریسک بازار سرمایه گفت: بی شک این قبیل صندوق ها می توانند از جابه جایی های بی مورد پول از بازار سرمایه به بازار مالی ( بانک ها) جلوگیری کند زیرا این صندوق ها نیز همان سود بانکی را در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار می دهند.
وی با اشاره به این مطلب که صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معیار سود بالاتری نسبت به نظام بانکی کشور پرداخت خواهد کرد افزود: این صندوق ها کم ریسک هستند و می توانند درصدی بالاتر از سود سپرده گذاری در بانک ها، به مشتریان خود پرداخت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: