April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۳۵۴
۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
0
نماینده نوشهر در مجلس با بیان اینکه نباید برای شفاف‌سازی استثنایی در اعلام آرای نمایندگان قائل شد، گفت: مردم حق دارند بدانند که وکلای خود در مجلس به طرح‌ها و لوایح چه رای می‌دهند.

به گزارش پول نیوز؛ قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: در این زمینه طرح‌های از سوی نمایندگان تدوین شده بود که برای تجمیع و واحد شدن آن‌ها مقرر شد تا به کمیسیون آئین‌نامه داخلی ارجاع شود که در این کمیسیون نمایندگان در حال بررسی‌های لازم هستند.

وی با بیان اینکه نباید برای شفاف‌سازی استثنایی در اعلام آرای نمایندگان قائل شد، ادامه داد: باید در اجرا نگوییم که در فلان موضوع آرای نمایندگان را اعلام کنیم و در یک موضوع دیگر آرای نمایندگان را اعلام کنیم باید در همه امور شفاف‌سازی انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه مردم حق دارند بدانند که وکلای خود در مجلس به طرح‌ها، لوایح، سوال از وزرا و تحقیق و تفحص‌ها چه رای می‌دهند، افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه نمایندگان به راحتی بتوانند آرای خود در صحن علنی پارلمان اعلام کنند تا مردم نیز با تفکرات آن‌ها بیشتر آشنا شوند.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه شفافیت در آرای نمایندگان یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش فساد است، اظهار داشت: زمانی که یک نماینده شفاف اعلام می‌کند که موضوعی را می‌پسندد یا نمی‌پسندد موضع‌گیری وی مشخص می‌شود و بهتر می‌توان درباره وی قضاوت کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: