April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در انتظار تحولات تجاری:
کد خبر: ۳۱۹۳۵۵
۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
0
در معاملات امروز بازارها، سهام آسیایی نوسان کرد و سهام اروپایی در ابتدای معاملات خود پایین آمد این در حالی بود که سرمایه‌گذاران منتظر تحولات تجاری، برگزیت و اعلام درآمد‌های شرکت‌ها هستند.

به گزارش پول نیوز، روز سه‌شنبه، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر تحولات تجاری، برگزیت و اعلام درآمد‌های شرکت‌ها هستند، سهام آسیایی نوسان کرد و سهام اروپایی در ابتدای معاملات خود پایین آمد.

طرح نخست‌وزیر انگلیس، بوریس جانسون، برای برگزاری انتخابات عمومی در ۱۲ دسامبر، در پارلمان انگلیس رد شد، اما او این شانس را دارد که در روز‌های آینده دوباره این طرح را به رای بگذارد.

دفتر نماینده تجاری آمریکا اعلام کرد که در حال بررسی امکان تمدید لغو تعرفه‌های ۳۴ میلیارد دلار از واردات چین می‌باشد.

در ابتدای معاملات امروز اروپا، شاخص‌های اروپایی افت کردند؛ داکس آلمان ۰.۲۵ درصد افت کرد، فوتسی انگلیس ۴۹ درصد پایین آمد و کاک فرانسه هم ۰.۱۷ درصد از ارزش خود را از دست داد.
گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۲۳ درصد رشد کرد و نیکی ژاپن هم ۰.۴۷ درصد به ارزش خود افزود.

کامپوزیت شانگ‌های ۰.۸۷ درصد افت کرد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۳۹ درصد پایین آمد.

کوسپی کره‌جنوبی با افت اندک ۰.۰۴ درصدی روبرو شد و ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۰۷ درصد رشد کرد.

در بازار ارز، دلار در برابر ین ژاپن ۰.۰۷ درصد افت کرد و به نرخ ۱۰۸.۸۷ واحد رسید. دلار در برابر یوآن چین هم ۰.۰۲ درصد پایین آمد و به نرخ برابری ۷.۰۶۵۲ واحد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: