April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پول نیوز - تفریحات رایگان در اسپانیا! شاید عنوانی عجیب به نظر رسد اما این کشور زیبا در کنار تفریحات لوکس با جاذبه‌های رایگان و هیجان‌انگیزی دارد که از گردشگران با هر بودجه‌ای استقبال می‌کند.

 

تفریحات رایگانی که در تور اسپانیا می‌توان انجام داد

 

اگر فکر می‌کنید سفر به اسپانیا همیشه با هزینه‌های بالا همراه است. خواندن این مطلب دیدتان را تغییر خواهد داد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک شما را به کوچه‌پس‌کوچه‌های این کشور زیبا برده و به شما خواهد گفت چگونه می‌توان با بازدید از تفریحات رایگان اسپانیا سفری مقرون‌به‌صرفه به سرزمین کاتالان‌ها داشته باشید. پس در این سفر با تور اروپا ستاره ونک همراه شده و پس از دریافت ویزای شینگن سفری متفاوت به قاره سرسبز را تجربه کنید.

به دیدن موزه و گالری‌های رایگان بروید

شما به کشور پیکاسو، سالوادور دالی و گائودی سفر کرده‌اید پس اگر اهل هنر هستید و با دیدن آثار هنرمندان بزرگ به وجد می‌آیید، بازدید از موزه‌ها را در برنامه‌های تور اسپانیا خود قرار دهید. هر چند که ورود به موزه‌های بزرگ همانند پرادو و پیکاسو نیازمند تهیه بلیط می‌باشد اما هستند موزه‌هایی که بازدید از آن‌ها کاملاً رایگان است. در این موزه، گالری‌ها می‌توانید از دیدن آثار ارزشمند هنرمندان قدیمی و معاصر اسپانیا لذت ببرید. در ادامه چند موزه گالری رایگان در شهر مادرید را معرفی می‌کنیم:

موزه فنداسیون کانال

موزه فونداسیون تلفنیکا

موزه فاندیشن کاتال

موزه ای بی سی

موزه سن ایسیدرو

به پارک بوئن رتیرو مادرید بروید

بوئن رتیرو از زیباترین مکان‌های تفریحی مادرید است که بازدید از آن کاملاً رایگان می‌باشد. این پارک بزرگ سال‌ها قبل دژ سلطنتی بوده که تغییر کاربری داده و امروزه با داشتن فضای سبز منحصربه‌فرد اکسیژن مادرید را تأمین می‌کند. زیباترین قسمت پارک دریاچه‌ای نسبتاً بزرگ است که در قسمت شمالی آن قرار گرفته و امکان قایق‌سواری را برای گردشگران فراهم کرده است. علاوه بر این وجود ستون‌های رومی و مجسمه‌های پادشاهان در محوطه، بوئن رتیرو را به موزه‌‌ای سر باز بدل کرده است. باغ رز از دیگر جاذبه‌های پارک می‌باشد در این باغ گل‌های رز به صورت هنرمندانه از سازه‌های فلزی بالا رفته و منظره‌ای چشم‌نواز را به وجود آورده‌اند.

 

تفریحات رایگانی که در تور اسپانیا می‌توان انجام داد

 

فلامنکو تماشا کنید

رقص محلی فلامنکو پیوندی ناگسستنی با فرهنگ اسپانیا دارد. این رقص ریشه در اعتقادات مردم اسپانیا داشته و در راه تکامل خود از موسیقی مورها، مسلمانان شمال آفریقا، ایرانی، عربی، موسیقی لاتین و بیشتر از همه کولی‌های اسپانیا تأثیر گرفته است. تمام حرکات دست و پا در فلامنکو روایتگر بخشی از تاریخ پر فراز و نشیب اسپانیا بوده و با فرم‌های مخصوص اجرا می‌شود. نمایش فلامنکو به‌قدری محبوب است که خود به تنهایی دلیل سفر بسیاری از افراد به اسپانیا می‌باشد. این رقص در سالن‌های نمایش اسپانیا به اجرا در می‌آید؛ اما برای دیدن رایگان رقص فلامنکو می‌توانید به خیابان‌های معروف مانند رامبلاس در بارسلون بروید. یا اگر در مادرید هستید از ساعت 12 تا 3 نیمه شب به رستوران Clan رفته و شاهد اجرای این نمایش جذاب باشید.

 

به زیباترین ساحل بارسلون بروید

کشور اسپانیا به داشتن سواحل زیبا با شن‌های سفید معروف است. "لابارسلونتا" از زیباترین و آرام‌ترین سواحل اسپانیا می‌باشد که در شهر بارسلون قرار داشته و با امکانات بی‌نظیر خود از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. این ساحل 1100 متر طول داشته و علاوه بر دریایی آرام، چترهای مخصوص حمام آفتاب، رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی بسیاری را در اطراف خود دارد. شما می‌توانید برای فرار از شلوغی شهر به این ساحل رفته، پیاده‌روی کرده و در صورت مناسب بودن هوا از شنا و گرفتن حمام آفتاب در یکی از بهترین سواحل اسپانیا لذت ببرید. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید با یک غذای لذیذ اسپانیایی از خودتان پذیرایی کنید.

همراه محلی‌ها تنیس بازی کنید

برای این کار به پارک دلاستادرا بارسلون رفته و با محلی‌های بارسلون و سایر گردشگران تنیس بازی کنید. این پارک بزرگ در مرکز شهر قرار داشته و به راحتی با مترو قابل دسترس می‌باشد. دلاستادرا جاذبه‌های فراوانی مانند چشمه مصنوعی، مجسمه‌های تاریخی، مسیر پیاده‌روی و فضای بسیار بزرگ برای انجام انواع بازی‌های ورزشی دارد؛ بنابراین این پارک بهترین مکان برای انجام تفریحات رایگان مانند تنیس، والیبال، پیاده‌روی و همچنین ارتباط برقرار کردن با مردم محلی بارسلون می‌باشد.

در خیابان رامبلاس قدم بزنید

رامبلاس معروف‌ترین خیابان بارسلون است که با فروشگاه‌های پر زرق‌وبرق و کافه‌هایی با عطر قهوه شما را شیفته خود می‌کند. قدم زدن در این خیابان از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که به‌طور رایگان می‌توانید در سفر به اسپانیا انجام دهید. چرا که در این خیابان یک کیلومتری جاذبه‌های فراوانی در انتظار شماست. اجرای نمایش‌هایی که در آن افراد نقش گلادیاتور و پرنسس را بازی می‌کنند و گریم‌هایی به شکل شیطان و فرشته دارند باعث سرگرمی و خنده عابران می‌شود. همچنین وجود اغذیه‌فروشی‌های خیابانی با خوراکی‌های لذیذ و بسیار ارزان گشتی لذت‌بخش را در بارسلون برای شما رقم خواهد زد.

 

تفریحات رایگانی که در تور اسپانیا می‌توان انجام داد

 

جهت دریافت ویزای شینگن، رزرو تور اروپا و تور اسپانیا به آدرس آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53، مراجعه کرده یا با شماره 88880000-021 تماس بگیرید.

 

برچسب ها: اسپانیا ، گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: